Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '16

 
Kategori
Güncel
 

Ah Erdoğan kadınlara yarımsınız dedin

Ah Erdoğan kadınlara yarımsınız dedin
 

Gül demedinin kıymetini ancak bülbül bilir


''Anneliği reddeden, evini çekip çevirmekten vezgeçen kadın, iş dünyasında istediği kadar başarılı olsun eksiktir, arımdır. Kadın insanın yarısıdır. O yarısı olmazsa insan da olamaz. Anneliği reddetmek insanlığın yarısından vazgeçmektir''

Haydi şimdi ne yaptın sen sayın Erdoğan.

Sen kadınlara hakaret ettin, yarım dedin.

Sen bizim haklarımıza müdahale ettin.

Hep birlikte çemkirme zamanı........

Ey benim hemcinslerim burada, bir tek hakare , bir tek müdahale cümlesine ben rastlamadım.

Ne incindim, ne de gocundum, ne de haklarıma müdahale bulamadım.

Senin bilinciniz hangi seviyede, hangi algıda, hangi, negatiflikte.

Cümlede ''anne olamayan, annelik nasip olmayan, siz kısır kadınlar yarımsınız'' diye bir şey var mı?

Peki nasıl oluyor Erdoğan'ın cümleleri bu cümleye çeviriliyor.

Nasıl bir algı oluşturulmaya çalışılıyor.

Bir kadın için; evine, ailesine bağlı olmak, çocuk dünyaya getirmek anne olmanın manevi sevgisini şefkatini tatmasından daha huzur güven veren ne olabilir.

Aynı şekilde bir erkek için; evinde karısı çocukları ailesi ile yaşamak tan daha güzel ne olabilir.

Ayrıca kadını, hem iş hayatında, hem sosyal hayatın içinde hemde aile içinde anne olma yolunda tüm çalışmalar yasalar nezninde mümkün olduğu kadar geliştirilmekte. Eğer amaç kadını eve kapatmak olsa idi, bu güne kadar kadın üzerine hiç bir çalışma yapılmaz eski tas eski hamam giderdi.

Başörtüsü sorunu ile yıllarca kadın çalışma, sosyal, eğitim hayatından uzaklaştıran zihniyete tepkisiz kalanlar, başı örtülü kadının haklarını yok sayanlar, onları evde oturup sadece çocuk doğurmaya layık görenler, bu gün çemkir çemkir.

Siz o hakların sadece sizde mi olduğunu düşündünüz, sadece siz mi hak ediyordunuz.

Bugün kalkmış Erdoğan kadınlara hakaret etmiş, yarım demiş diye yükseltmeye çalıştığınız sesiniz, yetmedi Ak partiye oy vermiş, Ak partili kadınları da aklınızca kendi saf larınızda bu saçma tartışmaya çekmeye çalışıyorsunuz.

Diyor ki Sayın Erdoğan;

Çocuk yapmam vücudum bozulur

Kariyer hayatım çocuktan daha önemli

Önce evliğimi oturtturayım

İyi bir evim olsun ev küçük

Arabamın borcu bitsin

Siyasette ilerliyeyim

Bir kaç ülke daha gezeyim

İşte bu liste devam eder eder ..

Yapmayın diyor sevgili kadınlar yapmayın.

Bunlar için anne olmaktan vazgeçmeyin

Anne olmanın güzelliğini, huzurunu erdemini yaşayın.

Annelik öyle güzel bir şey ki, ondan kendinizi yoksun bırakmayın, eksik bırakmayın diyor.

Yaşamda her şey gelip geçici, yaşadığın doyumsuz sevgi içinizde, çocuk içimizden bir parça, anne olduğunda o doyumsuzluğu, şartsız koşulsuz sevgiyi yaşıyorsun.
Anne olmak hiç bir şeye engel değildir diyor.

Anneyim; hem iş hayatında, hem sosyal yaşamda, hemde siyasetteyim.

Ben hayatta en çok anne olmayı sevdim.

Ben en çok annelik kariyerimde yükseldim.

Ben diyorum ki ilaveten, anane, babanne olmalı kadın.

Ananelikle en yüksek kariyerim

i yaptım.

İnşallah Allah nasip ederde babanne olmayı da nasip eder Rabbim.

Yani Cumhurbaşkanı kimseye hakaret etmedi. Hele ki çocuğu olmayan kadınlara asla. Vurgulanmak istenen nettir.

Anne olmaktan ne olursa olsun vazgeçmeyin diye fikir beyan etti. Kabul edersin, hoşuna gider gitmez ama bunun adını hakaret olarak nitelendiremezsin.

Ak partili kadınlar ne diyecek diye cevap bekleniyordu. Ak partili ve oy vermiş bir kadın olarak kendi şahsıma cevabımdır.

Gül demedinin kadrini ancak bülbül bilir, yoksa her mürekkep yalamış ince manaları kavrayacağını sanma.

Hayırlı Ramazanlar, dünyayı çocukların gülümsemesi ve sevgisi kurtaracak.

 
Toplam blog
: 43
: 589
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

Bu dünyada kimine eş, kimine kardeş, kimine evlat oldum. Evlatlar doğurdum. Sevdim, sevilmedim. S..