Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '06

 
Kategori
İstanbul
 

Ah güzel İstanbul

Ah güzel İstanbul
 

Baştan çıkarıcı güzelliğinden eser yok, kalabalık ve keşmekeşlik hüküm sürüyor sende artık. Yeşillik bir kaç parkından başka nefes almak, soluklanmak, yollarında yürümek ne mümkün, omuz omuza sırt sırta itiş kakış.

Artık sevda şarkılarında aramıyorum seni. Gönlüm, gözüm razı olmadı, çaresiz, isyanlarına. Çekip gittim senden, hüznüne dayanamayanlar gibi. Şimdi hayallerimde, düşlerimdesin.

Yorgun yüzün yerine, karşı kıyıda, sisler arasında baştan çıkarıcı silüetinle avunuyorum. Nasıl olsa akşamları aynı mehtabı seyrediyoruz, aynı güneş doğuyor pencerelerimize sabahları diye avunarak. Kuşlardan alıyorum haberlerini , balıklardan alıyorum birkaç kulaçlık dinlence sırasında,. Onlarda keyifsiz, başka diyarlara göç etme telaşlarında.

Değerini bilenlerin ellerinde gelişip, büyüyerek, eski Türk filmlerindeki görüntülerin tadında olman umuduyla, seni sevenleri sana küstürme, inci tanem,hasretim, İstanbul'um.

 
Toplam blog
: 9
: 814
Kayıt tarihi
: 29.07.06
 
 

Merhaba,Başlamak için ilk kelimeleri bulmak bazen ne kadar zordur. Hani yüzmeğe çalışan bir çocuğun ..