Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '07

 
Kategori
İstanbul
 

Ah İstanbul...

Ah İstanbul...
 

Deniz, gökyüzü, yeşillik, surlar, plazalar, şehir, boğaz dev bir görsel şölene davetiye çıkarıyor burası. İlk girişte bu kadarını beklemediğiniz bir alan. Aslında mekan bilindik park kıvamın gibi görünsede alışılmışın dışında biraz daha detaylara bakabilirseniz görebilirsiniz orjinal yapılanmışlığı. Sadece yeşiliğin, temizliğin, sadeleğin en basiti doğanın sizinle olmasına bir şehirli olarak şaşmaktasınız. içinizden bazı fesatça fikirler doğmaya başlıyor.

- Ya şimdi bu adam buraya bu parkı yapacağına iki tane villa dikse ne para vururdu. Şimdi burası benim olacaktı ki! :)

Aslında çok fazla zaman geçmeden utanıyorsunuz bu düşüncelerden. İlerledikçe denize yaklaştıkça burayı sizlere hazırlayan kişilere minnet duymaya başlıyorsunuz.

Burda aslında dikkatimi çeken bir başka detay , boğazdan geçerken de görebildiğimiz Türk bayrağının dalgalanmasıydı. Boyutlarını bilmiyorum ama bir hayli büyük. onun dalgalanışını izlemek beni dehşet huzurlu kıldı. Bir anda manzarayı unuttum. Bu aralar ne zaman boğazdan geçsem gözüm hep o bayrağı aramakta....

Eğer bu şehre kafanız bozulursa; buraya gidin, burayı görün ve birilerine minnet duyun...

ilgili link
http://ebulten.tema.org.tr/2006/Haziran/AyinBahcesi.htm

 
Toplam blog
: 11
: 1003
Kayıt tarihi
: 22.03.07
 
 

Ben sema. çok uzaklardan istanbul şehrine göç edenlerdenim. Meslek gazetecilik; ama gazeteci olmayan..