Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Ah İstanbul vah İstanbul

Ah İstanbul vah İstanbul
 

(7)
İstanbul: Çokça geçmişe sapmışlar?
Simit"e bile saray yapmışlar.
*** *** ***
Kabataş: Yukarı Füniküler
Taksim"de sarmaş dolaş turist ve bizimkiler.
(8)
İstanbul taşı toprağı altın: Sanma ününü
İşin veya paran yoksa, görürsün gününü.
*** *** *** ***
Kapalıçarşı:Dükkanlar, cıvıl cıvıl coşuyor
Türkçe"den başka her dil konuşuluyor.
(9)
Tramvay yolu enine saydım dokuz adım
Keşke her büyük caddeye kondursaydın.
*** *** *** ***
Laleli: İşportacı basbas bağırır geel!.geel!.
İşi bozulan aylaklar Aksaraya gider.
(10)
Tarihi yapılara tamir için ödenek açmışlar
Derme çatma iskele kurup öylece bırakmışlar.
*** *** *** ***
Üsküdar: Meşhur salacak plajı ne oldu?
Bir türlü anlamıyorum neden kayboldu!!!.
(11)
Kız kulesinde yemek yemezsen yazık
Faturayı görürünce anlarsın nasıl oluyor kazık.
*** *** *** ***
Boğazda tünel geçidi alttan geçilir
Düşündüler"mi? Kız kulesi nekadar etkilenir.
(12)
Boğaz köprüsü üstünden baktım lodos dinmiş
Ortaköye indim sanki göğün dibi delinmiş.
*** *** *** ***
Üsküdar: Çamlıcaya selam çakılır
Heybeliada: Her gece mehtaba çıkılır.
(13)
Şahin der İstanbul her yerin çok güzel
Gözlemci olmak galiba şairlere özel.
*** *** *** ***
İstanbul: Altını üstünü gezdim, bayağı
Şair: Bu kadar eleştiri yeter:Topla tası tarağı.

Fındıkzade/İST. 19-3-2009

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..