Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ah kalbim

Benim için haftanın son çalışma günü yine geldi. Yorgun ve açım. Akşam ne yesem diye düşünürken telefonum çaldı. Arayan ev arkadaşımmış. Birazdan memleketten misafirleri gelecekmiş. Tamam gelsinler gelsinler de bu hafta sonu için olmasaydı. Ya da ne bileyim bu haftadan sonra ki hafta sonu gelselerdi...Biraz gerildim açıkçası. çünkü ben bütün bir hafta çok yoğun ve stresli çalıştım. Dört gözle haftasonunun gelmesini bekliyordum. Çalışırken de hayal etmiştim tüm hafta içi... Cumartesi sabahı hergün erken kalktığım saatte kalkmayacak, istediğim saatte yataktan kalkacaktım. Allahım ne günah işledim de şimdi yine bu hafta sonu da hizmet etmekle geçecek...Hem kalp ağrısı çekiyorum ki bugünlerde ben...Yine boşa zaman harcamış olduğum bir sevgi oldu...Nasılda ihtiyacım vardı kendime bu hafta sonu...Düşüncelerimi bir düzen içinde duygularıma sunacaktım...Acıyan kısımlarımı saracaktım...

Olmadı ama hiç umulmadık zamanlarda umulmadık şeyler yaşamaya başladığım bir dönem içindeyim...Bir sihirli değneğim olsa ya da sihirli bir değnek değse bana...Çok değil sadece biraz huzur istiyorum...Birazcık anlayış anlaşılmak da fena olmazdı hani...Kolaylaştırırdı huzuru bulmamı...

Neyse yavaş yavaş yola çıkmalı eve gitmeli hizmete başlamalı memnun olmalı...çünkü nefes almak dahi güzel...Hayat güzel...Tatlı tatlı yaşamak gerek...

 
Toplam blog
: 7
: 423
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

 Hayatın karmaşıklığında beni rahatlatan iki şeyden biri yazmak olduğu için burdayım. ..