Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ah mazi...

Ah mazi...
 

Evdeyim...

Radyo dinliyorum :)

''Ah mazi'' programı var Pal FM'de.

İzmir'e ilk geldiğim zamanlarda tesadüfen dinlemiş sonra da tiryakisi olmuştum :)

Telefonda alarm kuruyorum yayın saatini kaçırmayayım diye :)

Eski zamanların şarkıları, hoş olayları var :)

Şöhretler Gazinosu var şimdi :)

Fatma Girik'ten Hülya Koçyiğit'e, Ayhan Işık'tan Neriman Köksal'a kadar sahnelere çıkan sanatçıların şarkılarının yer aldığı bölüm :)

Bu akşam sahneye Nebahat Çehre çıkıyor :)

''Büklüm büklüm'' ü söylüyor, tek plak kaydıymış :)

Ajda'nın Japonca, Sezen Aksu'nun İngilizce söylediği şarkıları dinlemişliğim var eski programlarda :)

''Dağlar Kızı Hicran'' yerli dizilerden daha güzel :)

Bu haftaki bölümü az sonra :)

Programın jenerik müziğine, içeriğinin kalitesine bayılıyorum :)

Bu aralar pek çok şeye bayılıyorum, orası ayrı :)

19.00 - 21.00 saatleri arasında her Pazar akşamı :)

Dinlemenizi öneririm :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..