Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Ah Min-El Aşk

Ah Min-El Aşk
 

Bloglarda zıplarken bir yorum dikkatimi çekti. Konusu;

Tutku- Aşk-Sevgi

Öyle bir açılımdı ki… kitap gibiydi…

Tutku; çimenler üzerindeki papatyayı tutup koparmaktır.

Aşk; papatyayı koparıp soluncaya kadar muhafaza etmektir.

Sevgi; papatyayı yerinden koparmamak ve etrafını ayrık otlarından temizlemektir.

:))))) Yaaa işte öyle bakarsınız. Bende ilk okuduğumda öylece kalakaldım. Sonra titreyip kendime geldim ve… öyle işte…

Bu durumda; sevgi en kalıcı gibi görünüyor. Ve en zor olanı en fedakarlık isteyeni. Belki de en gerçeği.

Sevgi mi aşk mı?

Herkesi sevebilirsiniz ama herkese aşık olamazsınız… Mı?

Aşık olduğunuz kişiyi mi seversiniz?

Ya tutku?

:)))))))) Bitter çikolata kremalı mozaik bisküviden bahsetmiyorum elbette.

Neyse... daha fazla yormim sizi… bunlar zor işler…

Yine ağlak bir hava var. :)))))) Dinlediğim müzik de tam benlik…

Aylin Aslım söylüyor;

Beni artık yormayın daha fazla sormayın

Vardır elbet bildiğim boşuna uğraşmayın

Biraz sinirliymişim bişey beğenmezmişim

Evden hiç çıkmazmışım iki laf etmezmişim

Çünkü gülyabaniyim ben

Çok yabaniyim ben

Girerim rüyalara

Hepinizi yerim ben

Gülyabaniyim ben

Pek yabaniyim ben

Girerim rüyanıza

Hepinizi yerim ben

Doğduğum günden beri mecburen içerdeyim

En doğrusu böylesi dışarı çağırmayın

Biraz kibirliymişim bi selam vermezmişim

Biraz acayipmişim galiba deliymişim

Gülyabaniyim ben

Çok yabaniyim ben

Girerim rüyalara

Hepinizi yerim ben

Gülyabaniyim ben

Pek yabaniyim ben

Girerim rüyanıza

Gülyabaniyim ben

Pek yabaniyim ben

Hepinizi yerim ben

Gülyabaniyim ben

Çok yabaniyim ben

Hepinizi...

:) İyi bayramlar.

DipNot: Yorumun sahibi Sayın yazarım ‘cdenizkent’ … Yüreğine sağlık…

http://www.esmakahraman.com/ah-min-el-ask/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..