Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '13

 
Kategori
Magazin
 

Ah Miranda Miranda. "İki elin kanda olsa da, elma da desem, armut da, çıkıp geliver yanıma"

Ah Miranda Miranda.  "İki elin kanda olsa da, elma da desem, armut da, çıkıp geliver yanıma"
 

Miranda Keer. üç yıldan sonra ayrılıyor.


 Ünlü aktör Orlando Bloom ve güzel model Miranda Kerr, 3 senelik evliliklerini bitirme kararı aldılar. Kısa bir süre önce çıkan ayrılık haberlerini yalanlayan ve mutlu olduklarını söyleyen çiftin basın sözcüsü “çiftin boşanma kararı aldıklarını “ açıklayarak “ Çift beraber karar vererek birkaç ay önce dostça ayrılmıştır. 6 yıllık beraberlikten sonra ilişkilerini sonlandırma kararı aldılar. Evlilikleri sona erse de, bir aile ve çocukları Fylnn ebeveynleri olarak birbirlerine karşı olan sevgi, destek ve saygı devam edecektir.

DUDAK DUDAĞA : Romeo ve Juliet müzikalinden oynayan Orlando Bloom geçtiğimiz haftalarda rol arkadaşı Condola Rashad ile dudak dudağa görüntülenmiş, ancak konuyla ilgili bir açıklama yapmamıştı. Miranda Kerr'i kıskançlığa sevk eden bu olay yüzünden güzel modelin işi iş.

ÇEKİCİLİK Mİ ?  Çifte yakın bir kaynak "Miranda dünyanın en seksi kadını olmasına rağmen kocasını kıskanmaktan kendini alamıyor. Üstelik Miranda, evliliklerde çiftlerin birbirine alan yaratması, özgür bırakması gerektiğine inanan bir kadın, ama arkadaşları Miranda'yı sürekli Orlando ile Condola arasında var olduğuna inandıkları çekimden bahsediyor. Orlando ise bunun sadece profesyonel bir yakınlık olduğunu söylüyor. Miranda kocasını kaybetmekten çok korkuyor" dedi.36 yaşındaki aktör ve 30 yaşındaki güzel modelin Flynn adında 2 yaşında oğulları var

ESAS SEBEP NE? İddiaya göre çiftin arası, Leonardo DiCaprioyüzünden bozuldu. Miranda Kerr, geçtiğimiz aylarda Leonardo DiCaprio’nun 38’inci yaş gününe katılmıştı.
Çiftin sabaha kadar birlikte dans edip eğlendiği ve gereğinden fazla samimi oldukları iddia edilmişti. İkilinin Cameron Diaz, Beyonce, Jay-Z ve Robert De Niro gibi isimlerin de bulunduğu partide flört ettikleri öne sürülmüştü. Bloom ise yeni filminin çekimleri için Güney Afrika’da olduğu gerekçesiyle partiye katılamamıştı.

ORLANDO BLOOM KİMDİR?: Orlando, bir sinema oyuncusudur. Yüzüklerin Efendisinde oynadı. Karayip Korsanları ve Paris rolü ile de Truva filmlerinde oynadı.

MİRANDA KEER KİMDİR ?  TV reklamlarından sonra tanınmaya başlayan Kerr Avusturalya’daki bir çok moda dergisinin de kapağın yer almıştır. 2006 yılında Victoria’s Secret marksıyla anlaşan Kerr bu anlaşma ile defiledeki ilk Avusturalyalı manken olmayı başarmıştır. 2010 yılında Orlando Bloom ile evlendi.

HANYA MI, KONYA MI  ?  Aklıma gelen başıma geldi. Ben bunların sonunda ayrılacaklarını biliyordum. Birisi Hanya da iken, diğeri Konya’da olunca, işler karışacaktı elbet. Besbelliydi, Boşu  boşuna mektuplar yazmıştım blog aracılığı ile. Hepsini duydu, kulağının üzerine yattı. Nasıldı o mektup?

Ah Miranda, vah Miranda / Açık mektubumdur bu sana / İki elin kanda olsa da, / Elma da desem, armut da / Bu yazıyı okuyunca / Çıkıp da geliver bana / Ah Miranda, ah Miranda / Her gördüğüne sakın kapılma / MB. numaram 496651, ara bloglarda / Kimselere kanma, yanılıp aldanma / Adresim belli, gelesin yanıma / Yapalım bu röportajı sana / Anla beni, anlasana / Ah güzel gözlü Miranda / Ah güzel isimli Miranda!

Yaaaa, böyle seslenmiş ve devam etmiştik.

Çıkıp gidelim, ilkten Çeşme’lere / Modelim ol, hem gündüz, hem gece / Kaleden kaleye, uçalım delilerce / Diskolarda coşalım, söyleyelim ye, ye, ye / Bizi de ansınlar bilmece diye diye / Eh, acıkmışsındır Şevki’nin kumrusu nerede? / Tadına doyulmaz, ye Allah ye / Elin elimde, makineler boynumda / Vuralım biz seninle, dağ yoluna / Zıpla, koş, yuvarlan, bin salıncaklara / Çekeyim seni ben, kameralara / Geçsin günümüz Çeşme akşamlarında / Şiirler okuyuver, güzelim Miranda / Sesli sesli alalım seni kameralara.

İki kere vurdum kapını, bildin mi sen beni ? / O ben değildim, yüreciğimdi / Güzel gözlerindeyim, unutma beni / Beş bilinmeyenli denklem misin ki / Çözemedim ben seni.

Şiirsel röportaj olsun, üstelik de sesli / Dökelim kurtları Çeşme’de, ah seni seni / Milattan önce de vardık, sonrası da dert mi? / Bir şarkı var plakta, kadifedendir kesesi / Arkası da ‘yarım kilo kaşarla,  yiyeyim seni’

Röportajbahane ya, buldum ben seni / Seneye yine bekleriz, sor yine halimizi / İyisi mi, dakika başı gel, ben buradayım / ‘Adda’ lara gidelim, kuş olalım / Röportajlar yapalım, hep beraber kalalım / Bu yazdıklarımı hanım okur ekranlardan / Hem okuyor, hem söyleniyor öte yandan / ‘‘Beni şiirlerle tavladın, diyor / Sıra Miranda’da anlaşılan’’

Ah Miranda, Miranda / Durumdan vazife çıkarıyorum sanma. / Ta başından beridir bu davetlerim sana. / Söyledimdi boşu boşuna / Ona buna kanma / Ah Miranda Miranda  / Demedim mi ben sana / Olunmaz bu adamla / Daha önce sorsaydın ya / Ah sormayın dostlar sorma / Öpüştüğü:  Leonardo /  Sahibisi: “Orlando” / Çırayı yakan Miranda / Bu ne biçim iştir lo?

!

 

   BU FİLMDEKİ ÖPÜŞME SAHNESİNİ, MİRANDA HAZMEDEMEDİ. (ALTTAK İve  ÜSTTEKİ RESİMLER)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1616
: 918
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..