Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '08

 
Kategori
Deneme
 

Ah nerden bilirdim ki...

Ah nerden bilirdim ki...
 

bana öyle baktığında anlamıştım

bir şeylerin ters gideceğini

öyle derindi ki bakışların

yüreğime kadar işledi

o an yüreğim yandı kavruldu

sendeki bu ifade bu hüzün

içimi yakıyordu

konuşmak

bir şeyler anlatmak istercesine

bakıyor ama susuyordun

ben daha önce

hiç öyle hüzünle bakan

gözler görmedim

o kadar çaresizdin ki

hep düşündüm

nedir bu çaresizlik diye

öyle olmanı gerektirecek

bir durum yoktu ortada

olsa bilirdim

paylaşırdın benimle

o gün herkes eğleniyordu

oysa sen

hem yanımızdaydın

hem bizden çok uzaklarda

hatırlıyor musun

ben sonradan katılmıştım aranıza

“acaba benden önce tartıştılar mı”

diye düşündüm

sonra bunun

olmadığını anladım

bakışların yüreğimde

asılı kaldı

ne vakit aklıma düşsen

bakışlarındaki

o derinlik gelir aklıma

içimi yakıp kül eder

“ah bilmiyorsun” der gibiydin

ah nerden bilirdim ki...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..