Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Ah O Günler

Ah O Günler
 

Büyük şehirler kuruldukça, apartmanlar gökyüzüne doğru çıkmaya devam ettikçe, insanlar komşularını tanımayı ziyaret etmeyi bıraktığından beri ben köyümü özlüyorum.İmece usulü yapılan evleri, özlüyorum.Toprağa basmayı, o gür ormanlarını özlüyorum.Tüm bu özlemime itafen yazdığım şiirim ve ilk blog yazım.

AH O GÜNLER

Yağmur tanelerinin çinkoya vururken çıkan sesi

Tahta aralarından rüzgarın usulca esişini

Yoldan geçen ineğini keçisini özledim

Kısaca ben köyümü özledim

 

Tohumluk hıyarın acı tadını

Salıncak kurduğum dut ağacının dalını

Sabah sacta pişen bazlamayı özledim

Kısaca ben köyümü özledim

 

Arabaların yolda kaldığı bozuk yollarını

Kışın gürül gürül sevgi yayan sobasını

Çay yerine içilen pıttırıç çorbasını özledim

Kısaca ben köyümü özledim

 

Yatmadan 'Sabah kar yağsın Allahım' diye ettiğim duayı

Gün ışırken küçük takadan gördüğüm manzarayı

Dedemin selam verdiği kardan adamımı özledim

Kısaca ben köyümü özledim

 

Tüm sevdiklerimin beraber olduğu bayram sabahını

Kuzenimin pişen eti elimden kapışını

O sesli kalabalığın karmaşasını özledim

Kısaca ben köyümü özledim

                                                         Çağrı KILIÇLI

 
Toplam blog
: 3
: 115
Kayıt tarihi
: 23.07.13
 
 

Selçuk Üniversitesi'nde stajer doktor https://twitter.com/ckilicli https://www.facebook.com..