Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '17

 
Kategori
Şiir
 

Ah Ramazan Güray'im

Ah Ramazan   Güray'im
 

Okul arkadaşım Ramazan Güray geçen Ağustos 2017 ‘de  Aramızdan ayrıldı. 

Bir gezi sırasında  Diyarbakır ve Mardin’e gittim.

Yakınlarımı  ziyaret  ederken, okul arkadaşım Ramazan Güray’ın da bulunduğu  mezarlığa gittim. Ruhlarına fatihalar okudum. Saygıyla ve rahmetle andım.

Dönüşte aşağıdaki şiiri yazdım. Pek şiire benzemese de  bir ağıt bağlamında yazdım.

O günün  anısına bu şiiri aynen buraya alıyor  ve sizlerle  paylaşmak istiyorum.
 

AH  RAMAZAN  GÜRAY'IM
 
Kıratına binerek uçup gittin ta uzaklara
Böyle dostluk olur mu vah Ramazan Güray’ım
Hüznün karıştı gitti, dağ, tepe, ırmaklara
Yandı Taner, Zeynep, Alev ve Elif ahh Ramazan Güray’ım
***
Vefa vardı, aşk vardı yüreğinde Güray’ım
Değirmenim ters döndü sensiz nasıl durayım
Yalnız kaldım burada seni kime sorayım
Cennet bahçelerinde kal Ramazan Güray’ım
***

Ardından Suzan değil, hepimizi ağlattın
Bu nasıl bir kader ki yürekleri dağlattın
Hüzün dolu bir evren bizi bize bağlattın
Ardından yanıyoruz ahh Ramazan Güray’ım

                                                                             Abdülkadir GÜLER
                                                                  21- 30 Kasım 2017- SÖKE



 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..