Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Ah sen sen varsın ya

Ah, sen sen varsın ya

Sen varsın ya tatlım, nasıl anlatsam.
İnan kolay değil, yandım bir tanem.
Söyle, neresinden, nasıl başlasam.
Sanki rüyadayım , kandım bir tanem.

O kadar sevdim ki, inan sözüme.
Ne olur bir baksan, yanan özüme.
Biraz insaf eyle, bak şu halime.
Sanki rüyadayım, andım bir tanem

Sevdiysem seni ben, var mı günahım,
Söyle, yoksa az mı, çektiğim kahrım.
Sonbahardayım artık, almasan ahım.
Sanki rüyadayım, yandım bir tanem

Seni sevmek suçmuş, nerden bileyim.
Seni şu gönlümden, nasıl sileyim.
Sensiz hayat zindan, neler edeyim.
Sanki rüyadayım sandım bir tanem

Dr. Fikret Dündar

 
Toplam blog
: 23
: 368
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

1942 yılında Kırklareli ilinin Vize ilçesinde doğmuşum. Memur çocuğuyum. İlkokulu Vize'de, Ortaokul ..