Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Ah sevgili neymişsin

Ah sevgili neymişsin
 

Ah Sevgili Neymişsin


Buymuş sevda denilen yakıpta burar teni
Alevinde korunda omuza baş ararım
Şelalesi inilen akıpta yorar beni
Soluksuzum sorunda ayaza yaş ararım
 
Deseler, senden vazgeç artık düşünme onu
Muvaffak olamadım kim demiş denemedim
Yol ağzından az geç bırak eşinme sonu
Geçseydim adım adım zor imiş inemedim
 
Yürek içime sığmaz hasret güme gitmeden
Çığlığım sana karşı visaline koşarım
Dünüm günüme yağmaz rengi füme yitmeden
Yankı yaparak arşı yıkaraktan coşarım
 
Ah sevgili neymişsin bilipte an vereydin
Ne yapsam uslanmıyor arsız yüreğim densiz
Boşa başın eğmişsin dudakta can vereydin
Yalanla beslenmiyor yarsız ereğim sensiz
 
Almam yari askıya uyut senle kendimi
Sinem yatmaz üşüyor el ver canın olayım
Gerek var mı suskuya yıkma dinle bendimi
Uykum gözden düşüyor gel ser canın bulayım
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..