Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '07

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

Ah şu çocuklar!!!!!

Ah şu çocuklar!!!!!
 

Ender gelirdi aile bir araya.Yine bir vesile ile toplanmışlardı işte. Çoluk, çocuk, büyük, küçük tam bir kalabalık ve tam bir curcuna hakimdi evin içinde. Sekiz - dokuz yaşlarında olan, erkek çocuklardan bir tanesi ağlaya ağlaya dolaşıyordu ortalıkta.

- Ben neden sünnet olmuyoruummmm!!!!!

Annesi izah etmeye çalışıyordu.

- Yavrucuğum sen sünnet oldun.Üş yaşındaydın henüz.O yüzden hatırlamıyorsun.Hastalanmıştın.Çişini yapmakta zorlanıyordun erkenden sünnet ettirmek zorunda kaldık seni.

oğlan ağlamaya devam ediyordu.

-Iıııı ıhıhıhıhıııııııı bana ne ben sünnet olmak istiyorummmmmm!!!!!!

Meğerse yolda gelirken özel kıyafetler giyinmiş süslüpüslüsünnet çocuklarını görünce onlara özenmiş herif.
Anne ikna edemiyor çocuğu kocasına sesleniyor. Bir taraftan çocuğuna laf yetiştirirken, diğer taraftan da ellerinde tabaklar sofra hazırlamak telaşında çünkü onca kişiye.

- Hayatım ilgilensene azıcık oğlunla.

Baba giriyor devreye.

- Oğluşum sana da aldık o kıyafetlerden.Giydirdik.Hem senin kıyafetlerin sarı lacivertti yaaaa.

Ne mümkün oğlan susmuyor. Halanın aklına bir fikir geliyor. Kardeşine

- Ya gidip VCD ile oğlanın sünnet CD sini getirsene hem hep birlikte izleriz hem de çocuk ikna olur.

Babanın da hoşuna gitti fikir. Bir koşu atladı arabasına 45 dk yarım saat sonra evde TV ye VCD kurma telaşı vardı. Bu arada yemekler yendi.Düzenek hazır hale geldi ve CD izlenilmeye başladı.

Oğlan ikna olmuştu sünnet kıyafetleriyle ortalıkta dolaşan çocuğun kendisi olduğunu görünce.Mutlu mesut dolaşmaya başlamıştı ortalıkta üstelikte efelenerek.

Anne mutluydu!!!

-İyi ki şu bant kayıtları var, yoksa oğlanı bir kez daha kestirmek zorunda kalacaktık bu gidişle.

" Aaa sen ne kadar gençmişsin!!!" "Aaaaa ben ne kadar zayıfmşım.!!!" "AAAA benim kız çocukmuş o zaman!!!" yorumları yapılırken bu sefer halanın üç yaşındaki kızı ağlamaya başladı feryat figan.İçlene içlene dile getirdiği ise şu söylemdi.

- Murat'ın sünneti olmuş. Annem gitmiş, babam gitmiş, ablam gitmiş ama beni götürmemişleeeerrrr."

Şu anda hala'nın üç yaşındaki kızına kimse kuzeninin düğününde henüz hayatta olmadığını anlatamıyor.Kız da annesi, babası ablası sünnete gittiği halde kendisi götürülmedi diye ailesi ile konuşmuyor.!!!!

 
Toplam blog
: 167
: 1867
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

01/06/1967 Rize/fındıklı doğumlu olmama rağmen doğum yerimi hiç görmedim. Türkiye'nin hemen her ilin..