Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Ah şu kadınlarımız!...

Ah şu kadınlarımız!...
 

İNTERNETTEN ALINTI


KADIN ERKEK İLİŞKİLERİNDE KADINLAR DAİMA HAKLIDIRLAR..FAKAT ONAY MERCİİ ERKEKLERDİR..

Sevgili dostlar yılalrca her yerde tartışılan ve tartışmanın sürdüğü bir konudur: erkekler ve kadınlar..

Bu yazımda asabi kedi bir blog yazda orada arkadaşların görüşlerine sunalım ve tartışalım demesi üzerine konuyu kaleme aldım..

Bana göre böyle bir tartışmaya ne gerek vardı sözlerinden ziyade tepkileri merak ediyorum..

Bu konuya oldukça uzağım..

Ben anlamam ve bu konuda oldukça acemiyim..Hatta acaba ilişkilerimde kılıbık mı oldum? Hep bayan arkadaşlarımızın dediği mi oluyor?

Evet muhtemelen böyle..Bu akşam ilişkilerimdeki bir sıkıntımı bir bayan arkadaşımla paylaştım.. O ne derse haklısın dedim. Patron çırak belkide öğretmen öğrenci durumu vardı.. Evet güzelliğinin etkisi de vardı..Ama önce aklı ve fikirleri ve tecrübesi vardı..

EEE o zaman demek ki kadının güzelliği değil aklı ön planda belkide kadın yönlendirmesi erkeğinkinden daha mı tercih ediliyor?

Biz erkekler ilişkilerde piyonmuyuz? Bizi hep kadınlar mı etkiler ve ilişki hep onlar evet dediğinde mi olur ?

Erkekler teklif eder kadınlar evet der ise seçici kadın erkek ise figüran mı oluyor ?

Aşkta ama erkek üstündür..Aşkı erkek yaşatır..duyguyu ve ruhu kadın verir ama aşkı tamamen erkek yaşatır.

İtiraz edilemez..etmeyin arkadaş ben yazıyorum..saygı duyun..acemi yazarım..

NEYSE TARTIŞMA BAŞLAMIŞTIR..

BEN DİYORUM Kİ KADINLAR DAİMA HAKLIDIR..FAKAT HAKLILIKLARINA ERKEKLER ONAY VERİR..O ZAMAN ERKEK KARAR VERİYORSA..ERKEK HAKLIDIR..SON KARARI VEREN HAKLI İSE..

Ya neyse ben çözemedim..bir de arkadaşlara ve sevgili dostlara soralım..siz ne diyorsunuz?

Belki de tartışılacak bir konu yoktur..Bu da bir bakış açısıdır..

Son sözü bugünkü arkadaşımın yazdığından bir alıntı ile bitireyim..

DÜNYADA 7 MİLYAR İNSAN VAR HEPSİNİN SENİNLE AYNI DÜŞÜNMESİNİ BEKLEYEMEZSİN DEDİ..

O halde her görüşe yer vermek adına sizlerin yorumlarınızla renk katmanız dileğiyle..saygılarımla toprak..
 

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..