Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '07

 
Kategori
Kozmetik
 

Ah şu kirpikler...

Ah şu kirpikler...
 

Dikkat ettiniz mi bilmem, beylerin kirpikleri bayanlara göre daha gür ve kıvrık...

Biz kadınlar gür ve güzel görünsün diye... rimel küpüne gireceğiz neredeyse ama beyler doğuştan şanslı.

Son zamanlarda kirpik avcılığına çıktım denebilir, bu çok komik gelebilir ama, taktım kirpiklere özellikle de erkek kirpiğine.

Ne zaman bir dolmuşa veya otobüse binsem önümde oturan beylerin profili sanki gözüme batmaya başladı. Bütün güzel kirpikliler beni mi buluyor? Valla elimi uzatıp yolmak geliyor içimden. Anlaşıldığı üzere büyük bir kıskançlık duyuyorum.

Hiç olmazsa eşit mi acaba? diye bütün kadınların kirpiklerini adeta büyüteçle tarıyorum ama makyajsız çoğu kirpik kısa ve düz...

Çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır diye kendmizi avutup duralım, oysa erkekler güzel bir traşla hemen güzel görünebiliyorlar.

Ya bizler? bir arkadaşım vardı "gece bebek, gündüz şebek" derdi de kızardım ama doğruya doğru.

Kaç kadın sabah kalktığında hadi biraz daha iyimser olalım öğlene doğru ama makyaj yapmadan albenili olabiliyor? Tabii illaki vardır şanslı güzel kadınlar. Ama genelde kadınlar ancak özel bakım sayesinde güzelleşebiliyor. Eee kozmatik sanayisinin kadınlara işlediğini ve yılda kaç para harcandığını düşünürsek...

Offf ya kıskanıyorum işte ne yapayım.

Bir de son senelerde beylere ait kozmetik ürünleri de çıktı biliyorsunuz. Tamam artık beyler iyice havaya girecekler ama korkmayın, bizler yine üste çıkmayı beceririz. Eh ne yapalım mademki kozmetik imdadımıza yetişmiş biz de bu nimetlerden faydalanacağız artık, başka çare yok.
Haydi kızlar süslenmeye....

Kirpikleri uzatmak için:
1 bardak suyu kaynatın.
1 çay kaşığı hint yağı ve 12 gr kakao yağı(1 yemek kaşığından biraz az) ekleyip karıştırın.
Kabı sıcak su dolu bir başka kabın içine yerleştirip krem kıvamına gelene kadar ısıtın.
Karışımı soğutup 15 gün boyunca yatmadan önce gözlerinize kaçırmamaya dikkat ederek kirpiklerinize sürün.Sürme işlemini kirpik kökünden uca doğru uygulayın.

Sevgimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..