Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

10 Ekim '07

 
Kategori
Mizah
 

Ah Şu-küfe Ahh!

Ah Şu-küfe Ahh!
 

Rıfkııııııı!!!

Efendim minik kuşum, sööle ruhumcuumm.

Yine hangi Cehennemdesin Rıfkııı? Bugün aradığım hiçbir şeyi bulamıyorum zatii...

Yirmi yıldır bu Cehennemdeyim ben ruhumun en hacimlisii, odadayıımmm...

Hımm burda mıydın? Bir saattir mikrop ortada yok ayol! En son kapının yanındaydı, mama verdiydim...

Şuküfe, aşkımın en kırmızı güllerinden çelenk olanı, benim haberim yok! Hem biliyosunki o köpek müsvettesiyle aramda yok!

Rıfkı... Sanmaki Gülhane parkındayım, onun farkındayım heralde... Onçün senden şüpheleniyorum ya zati. El kadar köpecikle ne alıp veremediğin varsa...

Ne alakası var hayatımın konteynırı ya allasen?

Ben bilmem Rıfkı... Eğer bu işte serçe parmağın dahi varsa elimde kalırsın bak. Zati kürdan model adamsın, sıkarım imiğini vallaa.

Şuküfe hayatım, salona baktın mı tontoşum? Televizyon seyrediyor olmasın senin it cızırığı?

Benle maytap geçme Rıfkı... Zati canım burnumda, birde makara çekicek halim mi var benim şimdi ayoll?

Ööle deme hayatımın şamandırası... Geçen gün salondan hırıltısı geliyodu seninkinin... Gittim baktım nooluyo diye... Seninki belgesel seyrediyodu valla... Erkek aslan dişiye kur yapıyodu, seninkide aslana hırıl hırıl tavır yapıyodu inanki.

Sahi mi söölüyosun Rıfkı yaa? Dur bi gidip bakayım salonda mı hakkaten...

Aboovvv... Dur Şuküfee!

Ayy yine ne var ayoll?

Hayatım son zamanlarda tartıldın mı sen hiç? Hani diyorum bir yerlerinde kilo fazlası var mı acabaa? Özellikle son bir saat içinde tartılmadın dimi?

Ayol son aldığımız tartıyıda geçen gün bozduydum ya Rıfkı... Üstüne çıktıydım da yayları fırlamadı mıydı?

Yani farkında diilsin öölemi?

Çıldırtma beni Rıfkı... Bilmece gibi konuşma benle... Bir bildiğin varda benden mi saklıyosun yoksa? Bak eğer ööleyse halıları senle döverim ona göree!

Yok ruhum, ben birşey saklamıyorumda, belki sen diyorum saklıyor olmayasın... Heh heh... Hani kaba etlerinde bir artış, bir artı kilo falan hııı? Heh heh heehhh...

Ayyy üstüne oturmuşum ya... Gitti mikrooopppp! Len Rıfkı gülme bak elimde kalcan diyorum!

Tamam tontoşum, amman üstüme oturmada... Heh heh... Hiiiiiyykk!

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..