Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ah Tarkan ah!

O değil de;

‘Çiçekleri suluyorum’dan sonra duyduğum en enteresan laflardan;

‘Ben de baraj yapmayı bırakıp şarkı söylemeye kalkarsam işler değişir’

Ah Tarkan ah... Cebinde müziğinle nene gerek senin baraj neyim… Niye kızdırıyorsun büyüklerimizi… Cıx cıx cıx… Bi daha olmasın!

O değil de;

Şahsen ben Tarkan dinlemeyi tercih ederim… Tarkaannn, kendine acımıyorsan bize acı. Gel etme eyleme, aksi söz söyleme…

O değil de;

Tam haber okurken vatandaşın biri sayfanın başında dişlerini fırçalıyor ya… püfff yani… Git banyoda fırçala… Hiç mi öğretmediler uluorta yerde diş fırçalanmaz, saç taranmaz, tırnak kesilmez diye… Olmuyor, olmuyor!

O değil de;

Psikopat kızın teki yavru köpekleri toplayıp nehre atıyor. Nasıl bir psikopatlıktır nasıl bir manyaklıktır bilmem. Ondan daha manyak biri çıkacak o da kızı nehre atacak, o zaman görecek dünya kaç bucak. Tövbe tövbeee… Beni de psikopata bağladı…

O değil de;

Çoraplarınızı paçalarınızın içine sokmaya hazır mısınız? At gribi geliyomuş da…

Eminim yetkililer at gribine karşı önlem almışlardır. Malum, atları da vururlar!

O değil de;

Neydi Tarkan’ın haddini bilmeden söylediği şarkı :) Ah Tarkan ah… Gönlüne sağlık…

İki gözü iki çeşme
Hepimize sesleniyor
Deva bul bu derde
Gel beni kurtar diyor

Kanadı kırık kuş gibi
Garibin içi kan ağlıyor
Beni ateşe atmadan önce
Vicdanına bir sor diyor

Uyan uyan uyan uyan
Koy elini kalbine geç olmadan
Bu yolun sonu yokuştur deme
Dağları aşarız eğer inanırsan

Uyan uyan dostum uyan
Koy elini kalbine geç olmadan
Bir olur geliriz üstesinden
Her şey mümkün eğer inanırsan

Böyle gelmiş böyle gider
Deyip de sakın aldanma
Kim bilir, belki de değer
Sen en iyisi doğrundan cayma

Aç gözünü gör de bak
A gülüm kendini kandırma
Senin de yüreğin yanacak
Hele bir ortak ol da yangınına

Uyan uyan uyan uyan
Koy elini kalbine geç olmadan
Bu yolun sonu yokuştur deme
Dağları aşarız eğer inanırsan

Uyan uyan dostum uyan
Koy elini kalbine geç olmadan
Bir olur geliriz üstesinden
Her şey mümkün eğer inanırsan

Yerimiz yurdumuz toprağımız
Yok oluyor ebediyen
Evimiz yuvamız biricik ocağımız
Gidiyor elden

Uyan uyan uyan uyan
Koy elini kalbine geç olmadan

O değil de;

İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..