Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ah ulan ah!

O değil de;

İçten içe hep,' Ah ulan ah!' demek istemişimdir. İşte söylüyorum,

Ah ulan ah!

O değil de;

Yağmur havası var bugün. İçine atıp atıp ağlak halleri biriktiren kadınlar gibi.

Demem o ki;

Galiba yağmur yağacak...

O değil de;

Vivident Cube çiğnediniz mi hiç... narlı...

Ayşecik sakızı sevmedi kutusuyla bana verdi. 'Ne hoş kutusu' dedim,

'Bende kutusuna aldanıp aldım, ama hiç sevmedim' dedi.

O değil de;

Hımmm... demek ki ambalaj insanı yanıltabiliyomuş...

O değil de;

Bu saatten sonra yapılacak bişi yok Ayşecik. Sakızı senin yerine de çiğnerim artık. Ha bu arada; terli terli soğuk su içme emi... İyi bayramlar...

O değil de;

Yarın sinemaya gidesim var. Üstelik hiç sevmediğim halde kurgu bilim seyredesim var. Ya da vurdulu kırdılı bir film.

Neden olmasın ki... Sanki her yaptığımız şeyi severek mi yapıyoruz...

O değil de;

Baylar; çorap üstü sandalet giymeyin ya, valla çok komik oluyosunuz hatta iğrenç oluyosunuz.

O değil de;

Dilimde bir şarkı var söylemesi ayıp;

'Uyandım zabah ile, gözyaşım sile sile'

O değil de;

BİTTİ

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..