Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Ah ulan Apo olacaktım ki!

Ah ulan Apo olacaktım ki!
 

günah değil mi!


Babam anlatmıştı.

Adamın biri çok içki içermiş. Ailesi ne kadar isyan etse de faydasız. Oğlu birgün eve gelirken bakmış ki sarhoşun biri yolun kenarındaki b.k kuyusuna düşmüş debeleniyor. Hemen koşmuş eve babasına haber vermiş.

“Baba gel gör de ibret al!”

Babası gelmiş kuyunun başına!

“Ulan!“ demiş. “Bu kadar senedir içerim bu fışkıyı, bu kadar keyfini çıkaramadım!”

Bakıyorum da insanımıza, hele son zamanlarda!

“Ah ulan, ben Apo olacaktım ki!” lafını beyinlerinden okuyorum!

Geçiyor eminim!

Haritalar çizmek!

Açılım destanları yazmak!

Televizyonlarda duygusal modlara girmek!

Gazetelerde taze gelinlerin resimlerini neşretmek!

“Ah ulan ben Apo olacaktım ki!”

“Babam Kürt, Anam Türk!”

“Selahattin Eyyubi mübarek!” (kendi Kürt, hanımı Türk!)

“Kudüs’ü kurtaracak!”

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..