Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '12

 
Kategori
Anılar
 

Ah yapmayacaktın bunu bana yapmayacaktın

Ah yapmayacaktın bunu bana yapmayacaktın
 

Oldu bitti kitap okumayı severim o halde ki annem okuma yazma bilmediğimde nasıl vakit geçirdiğimi bilmediğini söylerdi. Tabi fotoğrafı görünce pek çok hatunun kitap okuma isteği artacak diye düşünüyorum.

Geçenlerde Taksim'e çıkayım dedim beni bilen herkes Taksim'de yalnız yürüyemediğimi söyleyecektir. O yüzden sadık bir arkadaşa 100 kere falan telefon ettim 'bak şu saatte şurdayım mutlaka beni karşıla' diye çünkü başıma gelecekleri biliyorum. Allah için bir kerede beni yanılt evren yok anam hep aynı şeyler oluyor. Tabi de arkadaş o satte orada olamadı bütün İstanbullular gibi gecikti. Eeee ne var bunda diyeni vururum bekleyin.

Sonra ilk 5 dk dayanabildim ama allaaam kalabalık üstüme üstüme geliyor kendimi bulduğum ilk çay içebileceğim yere attım. Bekle bekle ne gelen var ne giden. Belki inanmayacaksınız yaklaşık 45 dk sonra geldi arkadaş demeye utandığım şahıs. Bir pişkinlik öleceem. İntikam almalıyım ama ne yapacağımı şaşırdım. Başladım ağlamaya ama nassıl ağlıyorum göreceksiniz sanki az evvel annesi ölmüş bebeyim. Ağladıkça duramaz oldum resmen böğürüyorum. Millet dönüp dönüp arkadaşa ters bakışlar atıyor. Bu utandıkça ben ağlamayı arttırıyorum. Yahu sus diyor. Dinler miyim çemkirmem gereken şeyleri bir bir sayıp döküyorum. Sen beni yıllardır tanıyorsun ne kadar tırsak olduğumu bilirsin kalabalıkta yalnız yürüyemediğimi bilirsin ne demeye geç kalırsın adam. Ama bir yandan da şırıl şırıl göz yaşı döküyorum. Ay sinirlerim resmen bozuk. Bana çay kola çikolata bile fayda etmiyor.
Hırsım bitmiyor. Bağıra bağıra çemkirmeye devam ediyorum. 'Bana bunu yapmayacaktıııın' Valla görseniz adamdan hamileyim de beni terkediyo sanırsınız. Ay o da pişman ama ben olayı abartmaya bayılırım. Hiç bir zaman aza kanaat etmedim. Canım özür dilerimler yok sana şunu bunu alacağım kandırmacaları işe yaramadı rezil rüsva ettim milletin içinde pişman da değilim olsa gene yaparım.

Neyse dedim ağlamam azalır gibi olunca bu beni tuttu kolumdan dükkandan çıktık. Hadi sana bir içki ısmarlayım dedi ki pis içerim :)) Keyfim azıcık yerine geldi. Ne demek yaa 45 dk insan hayatı için çok fazla zaman. Daha da içim hala intikam ateşiyle dolu. Ben bu intikam ateşiyle nasıl içiyorum göreceksiniz. Gecenin sonunda tabii yice sarhoş ve neşeliydim. Lay lay lom çıktım. Bizim arkadaş müsvettesi de keyifli ohh gönlünü aldım edasında. Naan bir gıcık oldum ben buna yeniden başladım çemkirmeye. Zorla taksiye bindir di beni ben hala bağırıyorum 'Ah bana bunu yapmayacaktın' Taksi ilerleyince beni aldı bir gülme altıma edeceğim o derece.

Son söz :Sakın beni Beyoğlun'da Taksim'de tek başıma gezerken görmeyin pek iyi gelmiyor bana.

 

 
Toplam blog
: 54
: 533
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..