Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Ah yüreğim ah

Ah yüreğim ah
 

Sen ne sevda yağmurlarında, yıkandın.

Ne kışlar gördün,

Ne ayrılıklar yaşadın.

Dost bildiğin rüzgar ayazları, üşüttü bedenin.

Bazen vefasızlık çiğleri, düştü üzerine.

Bazen İhanet çığı geldi, kattı önüne.

Yine de susmadın,

Dimdik, Ayakta kaldın.

Tek sırdaşın, benim senin yüreğim.

Söyle bana söyle.

Şimdi neden sustun!

Ben Seni iyi tanırım, biliyorsun.

Susman, Eylemsiz bir edim gibi görünse de,

Suskunluğunla da bir şeyler söylersin.

Benden sırrını saklama.

Sustukça sus, yine söyleme,

Ben biliyorum.

Ah yüreğim ah!

Sen, hiç ama hiç anlaşılmadın.

Saadettin Güven

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..