Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '20

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Ahde Vefa

                                                                   Ahde Vefa
Anadolu’m Görkemlidir.. Anadolu’mun İnsanı, Her Yönden Güçlüdür.. Yaşama ve Kurtuluş Reçetesi Bilgeliğinden Gelir.. 
 
Sevgili Okurlarım; Güne bakıyorum, gündeme dair düşünüyor, kafa yoruyorum. Sonra geçmişe dalıyor gözlerim çok uzaklara. Yakın ve uzak tarihe bakıyorum. Kendime göre, bir çok önemli insan, konu, vaka ve olayları zihin masama yatırıyor, analiz ediyor, yorum yapıyorum. Sonuç, ruhum özlem dolu içimde gene bir umut var oluyor. - Ancak günümüzde her şeyle birlikte ve her şeye rağmen milletçe yaşadıklarımız ki, bir parantez de açarak, hiç bir kuşkuya yer yok ki, buna öncesi ve sonrasıyla dünyada yaşananları da katabilirsiniz. – 
 
Ülkemizde yaşananları düşündüğümde iyilik ve güzelliklerden çok bu başımıza üst üste binerek gelen bin bir türlü felaketler nedir nasıl oluyor demekten kendimi bir türlü çekip alamıyorum. Ve bir taraftan da merak ediyor, hiç durmadan soruyor, sorguluyorum çare nerededir, ne olabilir diye.. Sonunda bir rahatlatan tek cevap içimin en derininden gelen kurtarıcı yüksek sesiyle kulaklarımda yankılanıyor, dimağımdan taşıyor, beynimde tazeleniyor. Nihayet büyük keşfimi yapmışım, bulmuşum doğruyu çalışmaya, zamana yayılan bunca uğraşıdan sonra diyorum. Ve de çok haklı olarak, çok seviniyorum, çok mutlu oluyorum bir şen çocuklar gibi.. 
 
Ve evet, Pek Çok Saygıdeğer Baylar ve Bayanlar, Sizlere, basit görünen ama en yüksek değerde olan büyük keşfimi açıklamaktan şeref ve onur duyarım. Şöyle ki;  Anadolu’nun toprağında büyük insanlık meziyetleri olan üstün nitelikli insanlar yaşar. Yüce kalpli Anadolu’mun insanı - insanları, insanı sever, insanlığı sever. Anneyi, babayı, kardeşi, çocuğu, eşi, sevgiliyi, hayvanı, doğayı sever. Değer verir evrende var olan ve yer tutan canlı ve cansız varlığa, kıymet bulur. Canlı ve cansız her şeyi sever, kendi canı gibi sever, kuşatır, saklar, sahiplenir, korur. Aklı büyük, yüreği sevgi pınarı Anadolu’mun insanı. Bulur her bir şeyin başını ve sonunu ve çaresini anasının ak sütü misali. Doğru yola gider, hak yönü görür, adaleti bilir, hakkı bilir, hakkını alır, hakkını verir haklı olana. Topyekun varlığı sever Candır Can Anadolu'mun İnsanı. Onu büyüklüğü burada yatar. Dünyaya sevgiyle bakar. Anadolu'da dünyaya gelmiş, keskin gözlem gücü ve derin hoşgörüsü ile Türkçe şiirinin öncüsü Tasavvuf ve Halk Şairimiz Yunus Emre'nin dediği gibi, ‘yaratılanı sever, yaratandan ötürü.’
 
Çok önemli not: 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Günü için Kadınlara şiddet değil; sevgi gösterelim diyorum. İnsana yönelik yapılan şiddet, insanlığa ihanettir, görüşünü paylaşıyorum, efendim.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..