Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Ahdım olsun

Ahdım olsun
 

Dostum seninle bir gün daha İstiklal'e gitmek nasip olursa
bir ahdım var.
 
İstiklal'de yürürken tramvayın karşısına geçip,
Hüsnü Arkan'ın şarkısındaki dizeleri tekrarlayacağım:
'Beyoğlu'nda bir tramvay/ raydan çıkmış vay
sensiz bunca yıl nasıl yaşadım/ vay ki ömrüme vay'
diyeceğim, ahdım olsun diyeceğim.
 
Dilerim, geçenki gibi çalışmıyor olmaz tarihi tramvaylar
çalışmasalar bile, rayların üstüne çıkıp hafiften yüksek sesle söylerim:
'Beyoğlu'nda bir tramvay/ raydan çıkmış vay
sensiz bunca yıl nasıl yaşadım/ vay ki ömrüme vay'
 
Hakikaten sensiz iyi yaşamışım be dostum,
tabii ne kadar yaşamak denirse
ama sen geldin,
hayatıma anlam verdin.
 
Ahdım ahdımdır, sözüm söz!
İstiklal'e senle gitmek bir kez daha nasip olursa
rayların ortasına geçip yüksek sesle
gurur ve romantizm karışımı  bir hisle:
'Beyoğlu'nda bir tramvay/ raydan çıkmış vay
sensiz bunca yıl nasıl va yaşadım/ vay ki ömrüme vay'
diyeceğim, diyeceğim, diyeceğim.
Bir şeyi 40 defa söylersen olurmuş
40 değil, 40 bin defa da olsa söylerim.
 
-Mustafa Yıldırım
 
Toplam blog
: 480
: 715
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Konyalıyım. Edebiyat okudum. Amatör yazar ve şairim. ..