Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '08

 
Kategori
Gece Hayatı
 

ahh Anita ahh yaktin beni

ahh Anita ahh yaktin beni
 

Kendi albumumden


Muzisyenler muzige ara vermislerdi, ben de pistin kenarinda calmakta olan muzige gore ayaklarimla ritm tutuyordum. Romanya`li garson kiz Anita yanima gelerek hangi ickiyi iciyorsun diye sordu. Ne o icki mi ismarliyacaksin deyince, muzisyenlerin bulundugu sahnenin karsisindaki masayi gostererek, bayan onunla dans yapman karsiliginda icki ismarliyor deyince, teklifin cirkinligini dusunup tam geri cevirecekken Anita`nin ismarlanan ickiden kazanacagi parayi dusunerek, favori ickim olan Crown Royal sek dedim. Anita birkac dakika icerisinde ickiyi getirdi. Ickiyi ismarlayan masaya dogru kadehi kadirarak zoraki tebessumde bulunup ickiyi yudumladim. Kendimi gece kulubunde calisan icki karsiliginda arkadaslik eden bayanlar gibi hissettim. Ickiyi kabul ettigime pisman oldum ama neyse ki bu durumu su ana kadar kimse bilmiyordu, su andan sonra, bu yazi sayesinde bircok kisi ogrenmis olacak. Muzisyenler muzige tekrar basladi. Benim aklim hala o masaya takili kaldi, o tarafa bakmamaya o kadinla goz goze gelmemeye calisiyordum.

Ilerleyen saatlerde bir ara gozum o masaya kaydi. Masada kimse oturmuyordu, derin bir oh cektim. Bu sirada garson kiz Anita isini bitirmis uzerini degistirmis, yanima gelerek tesekkur etti. Sanki teklifi onun yuzunden kabul ettigimi hissetmis gibi idi. Gecenin bitmesine iki saate yakin sure vardi. Yorgun musun hemen gidecek misin dedim, cevap vermedi gitmeye niyeti olmadigi anlasiliyordu. Hadi dedim dans edelim, sanki o da bunu soylememi bekliyordu. Basladik dans etmeye, ne zaman durdugumuzu aldigim alkolun tesiriyle hatirlamiyorum. Anita bana onun yuzunden kabul etmis oldugum teklifi unutturdu. Tatsiz baslayan gece guzel bir sekilde sona ermis oldu.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...