Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '15

     
    Kategori
    Deneme
     

    Ahh Çanakkale...

    Ahh Çanakkale...
     

    Bir Çanakkale ki, savrulan rüzgar bana gelmeyen her kum tanesi cehennemlik. Cennetim ol gel bana diyorum gelmiyorsun tenha yolların, ıssız gecelerine kaçışırken rastlıyorum gölgene rastlıyorum olmadık yerde kokuna. Ahh şu kokun, Çanakkale, Çanakkale olalı...

    Kelimeler kifayetsiz, ömrüm uğruna bu kan revan yerin ortasında kalbim. Bu şehitlik mertebesi toprak avuçlayıp yüzüme seni sunar her yağmur kokusu.

    Sen gel bana gel dolandırmasın rüzgar uzaklarımda şehadetlerki benden uzakta kalan sevdiğim, susar gönlümün çölleri sen gitme kokun kalsın bi çekimlik...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 61
    Kayıt tarihi
    : 03.09.15
     
     

    Ankara, Gata Doğumlu. Öğrenimini 13 farklı okulda tamamlayarak son mezuniyet, Selçuk Üniversitesi..