Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '09

 
Kategori
Müzik
 

Ahh Kazım abi ahh :(

Ahh Kazım abi ahh :(
 

Ben Seni Sevdiğimu Dünyalara Bildirdum...


Ne de çabuk geçti 4 yıl.. Karadeniz in hırçın dalgası, horonların sultanı...

Ne de erken gittin.. Kader aldı aramızdan seni..

Daha yapılacak o kadar şey vardı ki.. Trabzon'un şampiyonluğunda horon tepecektik...

Yaylaların soğuk sularını avuç avuç içecektik...

Kolbastı da oynardık, yemyeşil çimenlerin üzerinde....

Erken gittin be Kazım abi.. Biraz daha bekleseydin de beraber gitseydik ya..

Ben seni sevdiğumu dünyalara bildirdim be Kazım abicim..

Hakkını helal et Kazım abi.. Rüyalarımızda yalnız bırakma bizleri...


Karadeniz'in "Yiğit Delikanlısı"na Sevgilerimle.....









 
Toplam blog
: 3
: 483
Kayıt tarihi
: 01.11.07
 
 

1977 Almanya doğumluyum. ilk , orta ve lise öğrenimimi Antalya' da yaptım.. Hatay' da yüksekokul der..