Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Ahım geçer benim

Ahım geçer benim
 

Yeter beni üzüp bunaltman

İçimi günden güne karartman

Oturduğum yer koca apartman

Günaha sokma, ahım geçer benim

Sıkıntıya düşenin dostudur Allah,

Haydi bre, yeter yaptığın, yallah,

Bıktırdın dünyadan beni billah

Günaha sokma, ahım geçer benim

Sabır ısındı kızdı, sertleşti taş oldu

Parlayan gönlümün ışığı söndü, soldu,

Hani? dürüstlük tanınmış tek yoldu

Günaha sokma, ahım geçer benim

Simsiyah saçım tel-tel ağardı,

Gülen yüzüm asıldı, karardı

Her şeyin azı az, çoğu zarardı

Günaha sokma, ahım geçer benim

'Besle kargayı oysun gözünü'

Tutamayacaktın neden verdin sözünü

Utanmayı bil perdeyle kapa yüzünü

Günaha sokma, ahım geçer benim

Attırma dost, tepemin tasını

Sen görmemişsin adamın hasını,

Sonra çektirirsin sülalene yasını

Günaha sokma, ahım geçer benim

2008 Yaşar Türkmen

 
Toplam blog
: 48
: 325
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Şair- yazar 1968 Boyabat doğumlu şair- yazar, Yaşar Türkmen, Saraydüzü Yukarı Arım Köyü nüfus..