Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Ahım tutsun seni

Ahım tutsun seni
 

Ahım tutsun seni


Ahım tutsun seni

Sen, bir beni sevmedin, benim seni sevdiğim gibi koşulsuz.

Bir ben okşadım başını senin, korkma yanında ben varım diye diye.

Ve sen bunu benim sana mecburiyetim algıladın.

Oysa hiç kimse vaz geçilmez değil bu hayatta; ne ben, ne sen...

Sen yalnızlığa mecbursun; çünkü bu senin seçimin.

*

Ama temiz olan benim. Bu senin itirafındı...

Kirli olan kim veya ne acaba?...

Hayatın ihtirasları mı?

Geçmişin hataları mı?

Bana ait olmayan o günahların mı?

*

Ey sevdiğim o adam:

Kimsin sen?...

Şeytan mı? yoksa azrail mi?

Söküp aldın benden, bana ait tertemiz duyguları.

Sana ahım olsun, bir daha sevilme emi?!

Sevilme...

Ş.D

 
Toplam blog
: 24
: 149
Kayıt tarihi
: 26.03.14
 
 

30 Yıllık imalat hayatımda, muhasebe ile başladığım kariyer basamağımı, şirketimizin, imalat - fi..