Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '14

 
Kategori
İnançlar
 

Ahiret'te Rahman'a hesap veriyorum

Ahiret'te Rahman'a hesap veriyorum
 

Düşünüyorum ve hayal ediyorum ahireti

Günahım çok yüreğimde soruların işareti

Rahma'nın affı merhameti daha çok

Bölük bölük yüreğim pek çok

Çağırır ya kulum Mehmet gel yanıma

Başım önümde varacağım huzuruna 

Merhametle şefkatle soracak

Ya kulum neden günah işledin diye soracak

Sevgi dolu merhamet dolu sesi ile sımsıcak

Sanki gönül şelalesinin yanındayım yüreğim yerinden kopacak

Bülbüllerle beraber suskunluk içindeyim halim ne olacak

Ya Rabbim hata ettim nefsime zulüm ettim

Nefsime şeytana uydum diyeceğim

O Anda Rahmanın tüm sevgisini ruhumda

Merhametinin güzelliğini nur nur hissediyorum o anda

Sonsuz yokluğu sonsuz varlığa çeviren Rahman

Bakar amel defterime merhameti ile

Ruhum ayna güneş tutulmuş gibi

Kapkara olmuş iken Rahman merhametle yüzüme bakar

Ben mahcup pişmanlıklarla doluyum

Rahman bakar

Yüreğimde fedakârlık akar

Gönlüme nurlar yağar

Çiçeklerin güllerin güzelliği yağıyor rahmet rahmet

Hani dünyada iken demişlerdi sanki bilinmiş gibi alamet

Rahman hesap sorar iken pek şiddetli çektirir zahmet

Galiba isyan edenlere şirk koşanlar içinmiş bilememişiz

Temaşa ediyorum Rahmanı, biz adaletsiz'mişiz

Göremiyorum ama hissediyorum, ahenksiz'mişiz

Sanki iki misafirperver karşı karşıya biliyorum

Merhameti sonsuz sual ediyor ben ise halimi söylüyorum

Rabbim pişmanım

Ölmeden önce de pişmandım

Tövbe ile kapına gelmiştim

Günlerce beklemiştim

Sen bilirsin en doğrusunu

Pişmanlık dolu halimle yine huzurundayım

Rahmetinin merhametinin huzurundayım

Merhametin sonsuzdur Rahman

Bakıyorum etrafıma benden ve Rahman'dan başkası yok

Kudret kaleminin huzurundayım

Korkum ve çekingenliğim uçuyor

Yok oluyor

Rahmanın huzurundayım, aklımdan geçiriyorum

Kimseye kötülük etmedim

Haram yemedim

Gönülleri kırmadım ezmedim

Sadece sevdim

Bazen yalan söyledim

Pişman oldum

Nefsime kendime zulüm ettim

Canlı cansız tüm varlıkları sevdim

Değer kıymet verdim

Ben düşünür iken bir kadeh geldi nur nur

İçinde birkaç damla var çıkıyor nur nur buhur

Anladım ki pişmanlıkla gözlerimden akıttığım

İki damla gözyaşım

O gözyaşını da Rahmanın izni ile akıtmıştım gözlerimden

Rahman beni yüce merhameti ile sarıyor kucaklıyor

Bedenim nurlarla kelebeklerle meleklerle şenleniyor

Çiçeklerle tüm güzelliklerle açıyor

O anda aklıma yine dünyada iken

Rahman keşke günahları kimsenin yanında açmasa diyordum

İşte açıklamıyor baş başayım Yüce Rahmanla görüyorum

Bu merhamet sevgi bambaşka

Tarifi yok tamamen başka

Bulut bulut nur akıyor gönlüme

Gönlümdeki buzlar eridi çiçekler açtı

Dünyada iken tam teslimiyetle teslim olamamıştım Rahmana

Ama şimdi tam teslimiyetle teslimim Rahmana

Tebessümler çiçek açıyor

Bir anda gül kokulu Resul karşımda

Mahcubum başım önümde ben bitkin durumda

Dünyada peşinde koşar iken bazen ayağım takılır yolda kalırdım

Hakkıyla laiki ile peşinden gidemedim

Onun yanında nasıl günahlarımla yüzüne bakarım

Derdimde dünyada, şimdide

İşte karşımda gülümsüyor eşi bulunmaz nadide

Gülüşü ile güneşler doğuyor aniden

Nurlar akıyor şimdide

Saçılıyor nurlar gönlüme

Bense kanat çırpan mahcup bir kuş

Yüreğim çırpınıyor mahcubiyetle tükeniyor tüm yokuş

Kolaylık ve genişlikle yaklaşıyor yanına bir akkuş

Gözüm Rahman'da halimi biliyor biliyorum

Merhameti ile gülümsüyor bana görüyorum

Ah gönlüm ateşlerde yansa da

Rahman ile Resul karşısına böyle çıkmasaydım diye düşünürken

Yüce Rahman merhametli sesi ile

Tövbe ile yandın ya kulum

Pişmanlıkla yaktın kedini

Sevdin tüm kullarımı

Gönülleri kırmadın

Elinde olanı verdin

Hiç kin gütmedin

Sevgi ile gezdin

Gönlünde misafirdim

Oraya bu güzellikleri getirdin

Tövbe ile pişmanlığı yerleştirdin

Ne diyeceğimi bilmeyen ben şaşkın

Gül kokulu Resul ise
 Kâinatın güneşi
 Rahmetellil âlemin
 Müjdeleyen

Vuslatın başı

Aşkın kalbi

Sevgi ve muhabbetin eli ayağı kulağı

Dermanı merhemi gül kokulu Resul

Kolların açmış beni sarıyor

Ruhum etrafında nurlar saçılıyor

Bana

Yüzün gönlün Rahman olan

Rabbimize kıbleye Kuran'a ve bana dönüktü ya

Bana salavatlar getirdin gönderdin hepsi yanımda

 İnsanları üzmedin sen üzüldün üzülmedin her anında

Kimseyi ezmedin

Ben inanamıyorum bu ana

Ne güzel bir an

Herkese nasip olacak bir an

Gönül şelalesi karşımda o an

Güzellikleri yaşıyorum an be an

Gül kokulu Resulün sevgisi nur nur ruhumda

Rahmanın merhameti ile buluşuyor ruhumda

Laleler sümbüller açıyor nur nur

Bunlar bambaşka bembeyaz

Rahman ile Resul kokuyor nur nur

Af edildin kulum diyor rahman

Gül kokulu Resulümün şefaati ile beraber

Uçuyorum âlemlere

Gönlüm çiçek çiçek açılıyor şükürle

Bükülen belim düzeliyor

Gönlümde ruhumda nurlar fışkırıyor

Hikmet ve güzellikleri yaratan Rahman

Ve âlemlere Rahmet gül kokulu resul yanında uzaklaşıyorum

Başka insanlar yaklaşıyor 

Sorgu için Rahmanın yanına

Ben ise coşuyorum

 Mehmet Aluç


   

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..