Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ahiretliğime...

Uzaklığın canı cehenneme... Seni mi özledim? Kalkar alırım bir abdest, kılarım iki rekat namaz, anlatırım özlemimi, seni bana sevdirene uzun uzun.. Haşa.. Seni şikayet etmek mi ? Asla... Sadece beni benden iyi bilene halimi arzediyorum.. Biliyorum ki verirse büyüklüğündendir, vermezse yani seni bana helal etmezse imtihanımdandır.. Üzülüyor değilim. Tam tersi mutlu oluyorum işte o zaman anlıyorum ki; Rabbim, seni sevdiğimden çok seviyor ki beni, sürekli huzuruna davet ediyor,  benden ayrılmıyor, beni senin yokluğunla imtihan ediyor, kendinin (c.c) yokluğuyla değil... Acıdan yana sıkıntım yok tıka basa hüzün doluyum.. Ama biraz eksiğim, nihayetinde bende insanım, yarımım, yar.. Yarınlı günlerde, sensizim..  Bekliyorum yar..  Bir gün mutlu olmayı, belki bu dünyada, belki ahirette... Ama umutluyum yar, ' kuntu turaba' demeyecek kadar.. Seni Allah için seviyorum yar. Acını şerbet diye içeçek kadar yar..

 
Toplam blog
: 11
: 305
Kayıt tarihi
: 29.01.09
 
 

Trakya Üniversitesi mezunuyum. Özel sağlık sektöründe 2 yıl  çalıştıktan sonra memurluğa geçtim 4..