Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Filozofun Günlüğü

http://blog.milliyet.com.tr/veyska

23 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Ahlaki ölçü

Ahkam kesmek, kibirlenmek, kovmak, aşağılamak, horlamak, hoşgörüsüzlük, tahammülsüzlük, kabalık, şımarıklık.... Bunların hiçbiri islam ahlakında olan değerler-olgular değildir. Aşağıdaki ifadelerin hangisinde böyle bir yaklaşım vardır?

A) Konfüçyüs: "İnsanların umutlarıyla oynama,belki tek sahip oldukları şey odur."

B) R.Tayyip Erdoğan: Öğretmene, "O oy senin olsun oyunu da al git." "Biz ne dersek o o...lur".

C) Hz. Ali : "Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum."

D) Mevlana: "Ne olursan ol gel"

E) Yunus Emre: "Yaratılanı hoş gör, Yaradan’dan ötürü. Benim bir karıncaya ulu nazarim vardır."

Hz. Muhammed: "Elinizin altındakileri ezmeyin, eziyet etmeyin" 
 
Toplam blog
: 4
: 217
Kayıt tarihi
: 20.11.11
 
 

2001 Çukurova ünv. Öğretmenlik mezunuyum. Eğitim yöneticisi olarak görev yapıyorum. Eğitim alanın..