Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '18

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Ahlat ve Alıç Sadece Türkiye’ye mi Özgü, Dünyanın Başka Yerlerinde de Var mı, Hiç Duymadım

Ahlat ve Alıç Sadece Türkiye’ye mi Özgü, Dünyanın Başka Yerlerinde de Var mı, Hiç Duymadım
 

Belki adı değişiktir o ülkenin diliyle ama sonuçta bu yabani meyvelerin dünyanın başka yerlerinde de olup olmadığı söylenirdi en azından.

Yani bu coğrafyacılar, dünyayı dolaşanlar ilginç gerçekten “Ben Yeni Zelanda’da ahlat gördüm” diyeni duydunuz mu?

Türkiye’den belki 20 milyon kişi yurt dışına çıkmıştır. Gezdikleri yerlerde ahlat ve alıç benzeri bir bitki görmemişlerse demek ki ülkemizin dışında başka yerde yok.

Lakin olmaması mümkün de değil…”Ya Korkut netsinler senin ahlatını alıcını hem dağlarda mı geziyorlar?”

Bunlar uçarak gidip kaçarak mı geliyorlar, hiç mi dağlardan tepelerden geçmiyorlar? Daha önce de söyledim turistler fazla akıllı değiller, insan bir merak eder.

Lanet olsun uçak fobim var yoksa onlara nasıl seyahat edileceğini öğretirdim, New York’un caddelerinde dolaşıp geliyorlar! Gerçek seyahat değil ki hava atmak, “Geçen yaz Maldivler’deydim”

Ahlat ile alıcın belli ki adları bizim de, meydınları da mı bizim?

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..