Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '08

 
Kategori
Dünya
Okunma Sayısı
832
 

Ahmedinecad' ın taşı size geldi mi?

Ahmedinecad' ın taşı size geldi mi?
 

Ahmedinejad in vermek istediği mesaj ne idi. Bu soru çoğumuzun aklına gelmiş olabilir. Ama bunu kimseye sormuyoruz. Basın toplantısında sizin yüzünüzden olan trafik olayına ne diyorsunuz sorusuna güvenlik işi benim değil polisin işi deyip bir de Türkiye ye taş attı. O taş aynen şöyle idi “bizim ülkemizde böyle olaylar olmaz” bu laf gerçekten çok ağır laf kimileri için normal bir söz olabilir ama güzel bir taşlama idi. Belli ki hazırlanmış bir cevaptı. Mesajı almak isteyen de aldı. Ahmedinejad burada benim ülkemde suikastlar olmaz benim devletim buradan güvenli derken ne de gururlu idi. Acaba bizim başbakan da benim ilçe binam bombalanmaz benim misafirime suikast kesinlikle yapılmaz, benim halkım sokağa çıkıp terör estirmez benim halkım güvenli halktır diyebilecek mi ki? İnşallah bu lafı söyle ve bizim başbakanımızda bir gün başka devletlere taş atar.


Biz o düzey bir devlet ne zaman oluruz. Biz ne zaman Amerika ya kafa tutarız. Biz ne zaman Amerika ya muhtaç olmayız. Muhtaç olmak bize ve ırkımıza yakışan birşey değil, ama biz şimdi bu muhtaçlık ve Mahcupluk duygusu ile hep başkalarının karşısında eğilip bükülüyoruz. Bırakın AB yi bırakın desteğini onların bize köstekten başka yaptıkları bir şey yok. İkiyüzlü İsrail'in tavrını kim bilmiyor ki. Hem bize hem PKK ya silah satan İsrail’in haydi erkeksen İsrail bir dokun Türkiye. Dünya ayağı kalkar, ekonomi batar ve sen batarsın biz artık bunları geçmemiz bu psikolojiden kurtulmamız lazım. Amerika’ya sen bana sıkarsan bende İsrail sıkarım diyeceksin. Ama nerdeeeee

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Piril piril edebiyat sever genc bir kardesimin yazisina yorum yapmak cok guzel. Genel olarak bizim dunyada nyalniz oldugumuz ve herkesin ikiyuzluluk icinde oldugu fikrinde bir yazi. Saniyorum bu yaziyi her vatandas bir sekilde hisseder ve kabul eder. BEn buna karsi cikacagim, cunku dogru degil. - Gazetelerde her yazilana inanmayin. Eger sizin yureginizi hoplatmayacaksa o bir haber olamaz, gazeteci yazisini yazdiramaz, vatandas gazeteyi almaz. O yuzden hep okuyucuyu kandiran yazilardir bunlar. - Dunyada herkes ikiyuzlu. Bizden daha fazla ikiyuzlu olmak icin fazladan sebebi yok kimsenin. - Tum uluslar o ulusu olusturan bireylerden olusur. Turkiye ve yoneticilerini cok seviyoruz, gorevlerini yapmadiklarini soylemeye. Bizim sucsuz oldugumuzu kendi kendimize soylemekten baska hangi yarari var bunun? Biz birey olarak basarili isler yapip, kendimize, ulkemize, cevremize daha guzel bir hayat sunabiliyor muyuz, bu onemli. - Tum dunya uluslari bizler gibi. Herkes baris istiyor, huzur istiyo

Sakip Ozatay 
 20.08.2008 6:17
 

Mustafa Kemal Atatürk ülküsü ve cumhuriyet değerleriyle yüklenirsek Dünya'ya o zaman o dediklerini yapabiliriz. Ve Kurtuluş Savaşı o dediğin argümanlarla yapıldı. Mazlum milletler, hem Atatürk'ü hem de Türk devrimini önder ve örnek aldılar. Güzeldi çalışman, başarılar dilerim.

Cafer Akın 
 17.08.2008 13:18
 

Politika bam başka bir olay. o yüzdendirki bizlerin, bilmediği devlet büyüklerinin bildiği, bir çok hadise ceryan etmektedir. istanbula gelince yani güvenlik bu çok önemli çünkü iran cumhur başkanın başına ufakta olsa bir şey gelmesi ülkemizi güvenilmez kılar üstelik istanbul bilindiği üzere dünyadan her capta insanın yaşadığı bir şehir yani bana göre pek çok katilide barındırıyor. güvenlik çok önemli bakıyoruzda televizyonlardan istanbulda hergün olay bu normal çünkü istanbul çok büyük bir şehir üstelik avrupa ile doğunun geçiş noktası tedbiri her an elimizde tutmamız lazımdır bana göre

sairinsiirleri 
 16.08.2008 8:56
 

Ahmedinejat'ın Türk halkından özür dilemesi Bizimkilere bir toke,at etkisi yapmalıydı aslında. Bence bir taşta bu özürle atıldı. Ardından ben olsam tahran'da böyle bir yasak koymazdım dedi. Bu ne demek? Ben özür diliyorum ama siz esas bu soruyu kendi yöneticilerinize sorun demek. Haa o zaman demek ki bizimkiler kendine çeki düzen verecek. Eline sağlık

Bumerangs 
 16.08.2008 1:13
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 352
Toplam yorum
: 624
Toplam mesaj
: 33
Ort. okunma sayısı
: 3076
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster