Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '10

 
Kategori
Dostluk
 

Ahmet Balcı'dan ses seda yok!

Değerli yazar arkadaşımız Ahmet Balcı uzun zamandır ortalarda yok!
Ne telefonla nede mesajla ulaşamadım kendisine, en son geçtiğimiz hafta görüşmüştüm ama herhangi bir olumsuzluktan bahsetmemişti.
Kendisini merak eden dostları tarafından sayfasına gönderilen mesajlar ise yayına alınmış ancak cevaplanmamış!
Bilemediğimiz bir olay yaşanmışsa dahi, kendisini ikna etmemiz ve aramıza tekrar dönmesini sağlamamızın bir arkadaşlık görevi olduğunu düşünüyorum.
Yine bir şey'lere kırılıp ani bir kararla yazmayı bırakma kararı vermiş olabilir, saygı duyarız.

Ancak bizleri keyifli blog'larından özellikle de şiirlerinden mahrum etmeye hiçbir şekilde hakkı yok.

Bir arkadaşı, dostu olarak bende merak içerisindeyim ve bu nedenle de bu satırları yazma gereği duydum, umarım bana kırılmaz!

Saygılarımla…

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..