Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '10

 
Kategori
Mizah
 

Ahmet Balcı J.r

Birkaç günden beri buradaki yazılarımdan dolayı başım dertte arkadaşlar!

Önceki akşam bloglara göz atıyordum ki telefonum çaldı.

“Efendim!”

“Ahmet Balcı mı?”

Soru biraz ters geldi bana!

“Yok! Dedem balcıydı! Ben ahşapçıyım!”

“Kardeşim Ahmet Balcıyla görüşmek istiyorum!”

“Benim!”

“Niye ekip yayıyorsun kardeşim; adam gibi soru sorduk az önce sana! Ben de Ahmet Balcı!”

“O meraba adaş! Nereden arıyorsun?”

“Kayseriden!”

“Vay be; demek Kayseriden de çıkmışız !Ne güzel! Ne iş yapıyorsun adaş?”

“Belediye Başkanıyım! Kardeşim lafı uzatmayalım da diyeceğimi diyeyim! Sen şu son yazdığın şiirleri sil!”

“Beğenmedin mi Başkanım!”

“Rezil ettin beni ulan! Hakkımda tahkikat başlattı merkez! Ak Partiyi yerin dibine batırmışsın, bari öbürlerini övme! Ben yazdım sanıyor Millet! Partiden kovacaklar! “

“Ak Partili miydin yoksa Başkanım?”

“Neyim ya! Yemin billah ediyorum inanmıyorlar! Hemen sil o şiirleri!”

”İkinciye överim Başkanım!”

“Bak o zaman olur! Ya da ismini değiştir! Sonuna J.r ekle!”

“Valla bu iyi bir fikir Başkanım!”

“Gözünü seveyim kurtar beni! Görevden alacaklar yoksa!”

Moralim bozuldu tabi! Benim yüzümden adam ekmeğinden olacak!

Dün akşam!

Yemek yiyorum. Çaldı telefonum!

“Buyrun ben Ahmet Balcı!”

“Ben Sütçü İmamdan Profesör Doktor Ahmet Balcı!”

Eyvah dedim içimden, bir fırça daha gelecek!

“Buyur Abi!”

“Yahu kardeşim ne cıvık yazıların var senin de be! Çocuklara ciddi ciddi kurbağanın dolaşımını anlatıyorum dinlemiyorlar, fiskos fiskos gülüyorlar, şuna bak, internetteki yazılarına bak diyorlar!"

Ortamı yumuşatayım istedim!

“Hocam, kurbağalar derede dolaşırlar bildiğim! Bunu mu öğretiyorsunuz gençlere?”

“Kan dolaşımını kardeşim!”

Gene kalabalık yapayım dedim!

“Hocam gerçekten Üniversitenizin kurucusu İmam Hocaefendiye hayranım ! Muhterem süt satarak koca üniversiteyi yaptırmış! Bir de imamları sevmezler! “

“Kardeşim, tarihten de haberin yok senin yahu! Bir de kalkmış tarih yazıyorsun! İsmini değiştir kardeşim! Bizi rezil ediyorsun sen !”

“Ne takayım ismimi peki Hocam?”

“Ne takarsan tak!”

“Ahmet Balcı ceyar olsa?”

“İyi!”

Bu sabah bu kez kahvaltıda telefonum çaldı! Kimbilir nereden bir fırça daha gelecek diye çekine çekine açtım telefonu!

“Buyrun ben Ahmet Balcı ceyar!”

“Amca oğlu ne haber! Ben Trabzondan Ahmet Balcı! Ceyar da ne lan! Soyadını mı değiştirdin! Hanım köylü mü oldun?”

Babamın amcasının oğlu!

“Abi valla senin arayacağını tahmin ettim de küçük Ahmet Balcı manasında ceyarı ekledim sonuna Abi! Nasılsın Abi?

Hayırdır bu saatte?"

“Ne bileyim işte! Kafama esti de arayayım dedim! Ne var ne yok; nasıl çocuklar?”

“İyi be Abi! Uğraşıyoruz işte, iş güç!”

“Gelmiyorsunuz memlekete!”

“Yaza niyetimiz var Abi!”

“Beklerim kardeşim! Söz değil mi?”

“Söz Abi!”

Durum böyle arkadaşlar!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..