Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '16

 
Kategori
Blog
 

Ahmet Balcı Mürşit arıyor!...

Ahmet Balcı Mürşit arıyor!...
 

özel çalışmam


Şu Milliyet Blog var ya, çok şey kazandırdı hiçbir şey kaybettirmedi…

Müteşekkirim…

Müteşekkirden mürşide uzun bir yol var amma kısadan o bahse geleyim.

MB’ nin çok değer verdiğim yazarı sayın Ahmet BALCI Facebook’ta mürşid aradığı beyanında aynen:

“Bu sabaha karşı haber kanallarını dolaşırken bir tv ekranında "Mürşidi olmayanın mürşidi şeytandır" yazısı gördüm. Bakayım ne diyorlar diye seyredince şunu gördüm ki "zehir " sabahın erken saatlerinden itibaren zerkediliyor damarlara. (sabahtan beri mürşit arıyorum! kafama göre bir mürşid yok!” diye yazınca balıklama daldım…

İşte O diyalog:

Metin Topçu “Ne güne duruyoruz...))))”

Ahmet Balcı “Abi Rize havalimanını yaptır, mürşidimsin!!”

Metin Topçu “O zaman şimdiden abdestini al...)))))”

Metin Topçu “Kırk kapıdan geçerken kırk satıra yakalanma...))))))”

Ahmet Balcı “desene Abi mürşide havalimanı ne lazım!!”

Metin Topçu “Ahmet Balcı bu çok güzeldi...))))

Metin Topçu “Beraber uçacağız çünkü.... hah hayyyyyyyy”

Acılarla dolu bir günde bir nefeslik güzellik…

Sağ olasın Sayın Balcı!

Bir şey var.

Bu hava limanı meselesini beceremezsem, siz benim mürşidim olacaksınız galiba…

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..