Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ahmet Balcı nerdesin?

Değerli arkadaşlar, az önce Ahmet Balcı arkadaşımızın sayfasına ulaşmak istediğimde son yazılarının silindiğini fark ettim!

Hemen sonrasında kendisiyle yaptığım telefon görüşmesinde, yazmayı bırakma kararı aldığını ve bu kararından dönmeyeceğini üzülerek öğrendim.

Kendisini ikna etmemiz ve aramıza tekrar dönmesini sağlamamızın bir arkadaşlık görevi olduğunu düşünüyorum.

Karadeniz'li bir kardeşimizdir, bir şey'lere kırılıp ani bir karar vermiş olabilir.

Ancak bizleri keyifli blog'larından mahrum etmeye hiçbir şekilde hakkı yok.

Bu satırları kendisinin bilgisi olmadan yazıyorum! Umarım bana da kırılmaz!

Sır olması gerekmiyor çünkü!

Bu kararından vazgeçmesini diliyorum!

Saygılarımla…

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..