Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '09

 
Kategori
Blog
 

Ahmet Balcı Nerede?

Ahmet Balcı Nerede?
 

Son zamanlarda internete girmeye pek vakit bulamıyorum. Maçları zar zor izleyebiliyorum ve hemen hızlıca yazıp kaçıyorum. Sebeplerini bilahare anlatacağım. Benimle internet arasında meydana gelen bu soğukluğun sebeplerine gelmeden evvel Ahmet Balcı yı sormak istedim.

Evet, arkadaşlar. Ahmet Balcı’dan haberi olan var mı? Uzun zamandır blog yazmıyor, yorum yazmıyor, yorumlara cevap yazmıyor… O da bencileyin internetten uzak mı kaldı acaba? Bilmiyorum. Kendisini şahsen de tanımıyorum, nasıl ulaşabiliriz bilmiyorum. Bilen, gören, tanıyan, konuşan varsa beri gelsin ayrıca bizi de bilgilendirirse pek memnun kalırız.

Sağlıcakla…

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..