Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '10

 
Kategori
Blog
 

Ahmet Balcı

Ahmet Balcı
 

bay bay balcı


O herkesi seviyordu. Ama sevgisi su istimal edildi. Ahşap ev yapıyordu. Emekliydi. Ara sıra tutmadığı takımlara takılıyordu Balcıya sorsan top nedir? Bomba sanacaktı. Ama herkes onu fanatik sanıp üstüne gidiyordu. İnsanlar da birilerine sataşmak için yer aradığından , insanlar kavga çıkarmak istedi. 

O hep alttan aldı. Alttan alsın güçsüz sınırlar insanları. Karşıdakine saldırdığında ise kavgacı olursun. O çok kişiyi sevdi. Feraye'ye, Mahpeykar ve Mihriban'a aşıktı. Ben, şiir bölümüne bakmadığım için Feraye'yi geç farkın vardım. Balcı da sitem etti. ‘’ bu daha önce de vardı'' diye. 

Yağ satarım bal satarım ustam ölmüş ben ne yaparım. Ona söylüyordum bal satma biraz da yanına yağ da sat dedim. ''Ben balcıyım'' dedim. Balcıyı da küstürdüler ya. Ne denilebilirki. Avrupadan bir adam getirsen blog yüzünden birisini ayırdılar desen gülerler sana. 

Burda arkadaşlarım var. Bir elin parmaklarını geçmez . Yeter bu kadar. 

Son Blogunu da yazdı. ‘’ tek suçun FENERLİ olman'' dedim. Yayınlamamış. Kimsenin yorumunu almamış. 

Fener'in basket takımnın Ülker'in abisi olduğunu bile yıllar sonra anladı=)) 

Bu kadar haberdardı (!...) spordan. 

Yani insanlar futbol ve basketbolda sataşmak için yanlış adres seçtiler. 

Ben buna gülüyorum. Ahmet Balcı ile facebookta konuşuyoruz. Yüz yüze konuşmadık hiç. Sanaldan da yazmak güzel. 

Edebiyat hocamız ‘’ iyiler kötülük görür diye örnek vermişti. 

Ahmet Balcıya da uyuyor. 

Yeni yılda geliyor. Ömrümden bir yıl daha geçiyor. 

Yaşlandım 

Ah! gençlik 

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..