Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '08

 
Kategori
Haber
 

Ahmet Çakar'ın bikini gerçeği

Ahmet Çakar'ın bikini gerçeği
 

Bikini güzel kadınlara yakışır. Ahmet Çakar iyi bir aile reisi, bikini giymez.


Gaza gelen bir milletiz aslında. Ama etli kuru fasulye yemeğinden sonra gaz verdik mi toplum içinde, bi utanırız bi utanırız ki sormayın!

Bende de oldu bu durum bir kere. Bereket versin sessizdi de vukuatın kokusu çıkmadan hemen biraz ileriye gittim, kokusu çıkınca başkasına kötü kötü baktılar. Ben de öte taraftan yine sessizce bir eylem yapıyordum, gülüyordum bu sefer, kıkır da kıkır...

Konumuz mossuruk değil tabii. AHMET ÇAKAR BİKİNİ GİYSİN! diye çalkalanıyor Türkiye, son bir haftadır. Güya Ahmet Çakar, 6 PAS Spor programında, "Fenerbahçe, Sevilla maçında tur atlasın ben burada bikini giyerim", demiş. Televizyonlarda çeşitli programlarda, hatta ana haber bültenlerinde ÇAKAR'ın bu sözleri söylediği de gösteriliyor. Evet söylemiş. Ama nasıl söylemiş?

Nasılı masılı yok işte... Sık sık karşımıza çıkıyor aynı band yayını, söylemiş. Fakat burada bir gazetecilik yapılmış. Yani "Bir köpek insanı ısırırsa geç, bir insan köpeği ısırırsa dur!" prensibi. Dün akşam 6 Pas programını seyretmeyenler dikkatlice okusunlar lütfen! Gerçek durum aşağıda.

Ahmet Çakar canlı yayın programı başlamadan önce kamera arkasında arkadaşlarına şaka olarak söylemiş bu sözü, programda söylememiş. Canlı yayında arkadaşları kendisine ısrar ediyorlar,

- Ahmet Abi içerde bize söylediğini tekrarlar mısın burada?

- Yapmayın yahu, olur mu? Ben içeride şaka yollu söylediğim sözleri burada niye söyleyeyim?

- Abi n'olur ya. Sen lâfını esirgemezsin, söyle burada da!

Bu ısrarlara dayanamayan Ahmet Çakar, özetle üç aşağı beş yukarı şöyle diyor:

- Bakın arkadaşlar, Fenerbahçe Sevilla'yı deplasmanda yenemez. Keşke yense. Gönlüm bunu ister. Ama ilk yarı 3 gol atar Sevilla. Bunu arzu etmiyorum ama durum bu.

- Eee... içeride söylediğin neydi?

- İçeride şunu dedim; "Fenerbahçe, Sevilla maçında tur atlar, çeyrek finale giderse ben burada bikini giyerim." dedim. Ama arkadaşlar bu şaka tabii. Böyle bir isteğim de yok, iddiam da. Ben gay miyim, ne bikinisi, lâf olsun diye sizlere söyledim içeride. Yapmayın arkadaşlar! Şakayı uzatmayın!

Adamcağız arkadaşlarının oyununa kurban gitmemek için de, rejiyi yönettiğini tahmin ettiğim kişiye hitaben,

- Yükseeeel! Sakın ha yanlış bir şey yapıp da beni zor duruma sokma! diye ihtarda bulunuyor.

Gazetecilik ve televizyonculuk hep aynı hilelere başvuruyor reyting uğruna. Tereyağdan kıl çeker gibi sadece işlerine gelen cümleyi çıkarıp, gerisini atıyorlar. Bu "Fenerbahçe, Sevilla maçında tur atlar, çeyrek finale giderse ben burada bikini giyerim." sözü açıkta kalınca sanki Ahmet ÇAKAR sadece bu sözü söyleyerek Fenarbahçe'yi küçümsemiş ve iddialı konuşmuş durumuna düşüyor.

Toplum gaza geliyor. Ahmet ÇAKAR'a güya haddini bildiriyorlar.

Aslında durum tamamen değişik. Söylediklerinin içinden seçilerek çekilmiş cümle yayına verilmiş sonradan.

Hani günün birinde; papa İtalya'dan bir başka Avrupa ülkesine gittiğinde, hayat kadınları önünü kesmişler ve genelevde çalışan morospuların çok kötü şartlarda olduklarını anlatarak, çalışma koşullarını görmek için GENELEve davet etmişler. Papa da onları kırmak istememiş. "Peki gelirim, genelev nerede?" diye sormuş.

Gazetelerin ertesi günkü manşetleri şöyle:

PAPA ÜLKEMİZE GELİR GELMEZ "GENELEV NEREDE?" DİYE SORDU.

Ahmet ÇAKAR'ı oldum olası severim. Türkiye'yi dünyada en iyi temsil eden futbol hakemiydi. Çok bilinçli bir insan. Tıp tahsili edip doktor olmuş ama hakemliği, daha sonra da spor yorumculuğunu meslek olarak seçmiş. Şimdi de "ŞANSA BAK" programını sunuyor. Her yaptığı işte başarılı. Sadece "Şansa Bak!" programının stüdyosu çok dar ve program formatı da bence çok sıkıcı. Bu yüzden ben pek başarılı bulmuyor ve seyretmiyorum.

Ahmet ÇAKAR gibi insanlar bu ülkede kolay yetişmiyor. Onun o babacan tavrıyla yaptığı spor yorumları, Türkçe'yi düzgün kullanmaktaki mahareti insanlarımızın çoğunun ve bilhassa benim çok hoşuma gidiyor. Dobra dobra konuşabilen, konuşması uzun sürse de zevkle dinletebilen nadir medyatik insanlarımızdan biri.

Yine mertçe davrandı. "Ben size arka odada bu sözü vermiştim, isterseniz programdan sonra leopard bikiniyle sizin karşınıza geçerim. Ama seyircilerin karşısına olur mu arkadaşlar? Ben deli miyim böyle bir söz vereyim?" dedi.

Gerçekten çok sevimli ve babacan biri şu AHMET ÇAKAR. Aman ha BİKİNİ GİYMESİN!

Seni seviyoruz AHMET ÇAKAR.

Mustafa Mumcu, 11. 03. 2008 / 07:50

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..