Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '14

 
Kategori
İnançlar
 

Ahmet Elden'in sorusu..!

Ahmet Elden'in sorusu..!
 

Ahmet Elden’in Sorusu………?

Ey Müslümanlar……..!

Kafama takılan bir soru var……!

Bana bu sorunun cevabını veriniz……..!

Hiçbir zaman ben Allah'tan Cenneti istemedim….!

Çünkü bu dahi bir menfaattir...!

İşte o yüzden Allah olmasa bile Benim için bir şey fark etmez….!

illa yaptığımız kötülükleri takip eden birisinin olması mı gerek?

Takip eden olsa ne olur olmasa ne olur?

Kötülük yapmama gerek var mı?

Beni buna bir zorlayan mı var…!

Mecbur muyum kötülk yapmaya?

Ne gerek var…..?

İnsanlardan bir karşılık bile beklemedim…..!

Çünkü o zaman, yapılan iyilik ikiyüzlülük olur ….!

O bile kötülüktür….!

İnsanlar beni iyi bir insan olarak bilsinler yeter……!

Bu, benim için en büyük mutluluktur……!

Yeter ki hiçbir zaman kötü bir insan olarak bilinmeyeyim……!

Bu mutluluk ta bana zaten yetiyorda artıyor bile….!

Emiminim sizler de öylesinizdir….?

Ama Ben bunu çevremde hiç kimsede göremiyorum……..!

Acaba bunun sebebi nedir………….?

Bu soruyu bütün Müslümanlara soruyorum……!

Bir bilen var mı…?

Varsa bu sorunun cevabını lütfen biri bana versin..!

 
Toplam blog
: 138
: 5557
Kayıt tarihi
: 05.10.11
 
 

1968 Afyon doğumluyum Antalya'da yaşıyorum. Antalya end. meslek. lisesinden sonra Anadolu Ünivers..