Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '17

 
Kategori
Güncel
 

Ahmet Hakan ve karanlıkta işe gitmek üzerine

Ahmet Hakan ve karanlıkta işe gitmek üzerine
 

Spor salonuna gidip koşu bandında çektirdiğim bir kaç fotoğrafı sosyal medyada paylaşayım diye geçirdim içimden de caydım sonra üye değilim!

Sahi hiç bir yere üye değilim ben!

Farklı mekanların müdavimiyim fakat üye değilim, mutlaka psikolojik ve sosyolojik sebepleri vardır durumumun, arkadaş çevreme açsam konuyu, tartışsak, bilirkişilerden yorum alsam...Bildiğiniz gibi günümüzde her birey psikolog, her kişi sosyolog, güme gitmesin, farklı bir ruh halinde, örnekler vererek uzun cümlelerle işleyeyim konuyu...

Sahi Ahmet Hakan'ı nasıl buldunuz? İple çektim ana haber bültenini!

Gergindi biraz, oraya dikiz, şu kameraya bak diyen kimse artık, canından bezdirdi yılların gazetecisini, saç, sakal on numara, kravat yerli yerinde, takım elbise cuktu.

Ömer ağabeyi (Çetin) aradım, çok sevişirler, sen nasıl buldun diye soracak cevabı da yazacaktım fakat açmadı telefonunu...

Sonra annemi aradım, izlememiş, yarın akşam izle yorum alacağım dedim, "tamam" deyip kapattı, nedenini niçinini sormadı kadın...

Titanik'in vizyonda olduğu dönemler, annem akrabalarla sinemaya gitmiş, filmi izledikten sonra yorum almak istedim;

" Gemi battı" dedi.

Adı üzerinde Ana haber bülteni, batacak mı, çıkacak mı, annem bilmeyecek de kim bilecek?

&&&

Karanlıkta uyanmak ve işe gitmek üzerine aforizmalar karalıyorum, en son acemi birliğinde böyle hissediyordum, sabaha karşı üçte uyandırırlar, mıntıka temizliği yaptırırlardı, yan yana dizilir öne eğilir, yerdeki sigara izmaritlerini, çam ağacı iğnelerini, çikolata kağıtlarını, gazoz kapaklarını ve düğmeleri toplardık, düğmeleri değerliydi, saklardık, teee belimiz tutulunca sabah ezanı okunurdu...

Üç ay boyunca her gün!

Karanlıkta kalkıp karanlıkta geliyorsun hadi ben dışarıda çalışıyorum, bizim Kamil Ağbi var fabrikada çalıyor, geçtiğimiz pazar günü ekmek almaya giderken kör olmuş adam!

Bilmem bilir misiniz eskiden, eskiden derken; sanayi devriminden önce İngiltere'de kömür madenlerinde raylı sistemler, vagonlar yokken henüz, midilliler taşırmış madenin içinde kömürü, hayvan hiç dışarıya çıkmaz, çıktığı zamanda kör olurmuş!

Kamil Ağbininki de o hesap...

Hamiş: Önümüzdeki yıl bu uygulamanın değişmesini diliyorum... Saygılarımla 

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..