Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '11

 
Kategori
Müzik
 

Ahmet Kaya ...!!!

Ahmet Kaya ...!!!
 

Saza niye gelmedin , bahtiyar şarkısı, kum gibi dışında şarkılarını bilmezdim.

Sürekli aynı şarkılarını dinlemek can sıkıntısından başka bir şey değildi.

Diğer şarkılarını da dinlemeye başladım. Başlayış o başlayış her yerde paylaştım şarkılarını.

Aklı başında olanlar onun şarkılarını sever .Kendisinin ne düşündüğü kimseyi ilgilendirmez.

Bir dinlediğinizde kopamıyorsunuz. O yetmedi. Radyosunu buldum. istek parçada göndererek dinliyebiliyorsun şarkılarını.

O bir oturduğunda yüreği yanardı. Düşünürdü hep. Ne olacak bu memleketin hali diye düşünmezdi. Kim bilir için de ne fırtınalar kopardı.

Onun düşüncesine göre herkes kardeşti. Kavganın saçma olduğunu düşünürdü. Pkk ile Askerlerimizin çatışmasını böyle yorumlardı.

Gururluydu. Ona kaşık, çatal fırlatanlar oldu. Onu sevmeyenler anlamayanlar ya çocuktur ya da cahildir.

Sezen aksu da düşüncesinden dolayı hayranları onu yargılıyor. Yanlış bir davranış.

Üstüm başım toz içinde
Önüm arkam pus içinde
Sakallarım pas içinde
Siz benim nasıl yandığımı
Nerden bileceksiniz

Bir fidandım derildim
Fırtınaydım duruldum
Yoruldum çok yoruldum
Siz benim neler çektiğimi
Nerden bileceksiniz

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..