Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '08

 
Kategori
Anılar
 

Ahmet Kaya ve dizeleri

Ahmet Kaya ve dizeleri
 

Hayal meyal hatırlıyorum, şöyle diyordu;

Bir kaset çıkartacağım, bu kasette de Kürtçe bir şarkı okuyacağım, varsa yürekli medya yayınlasın!

İşte bu sözleri söylediği için medya ve bir kesim tarafından aforoz edilen Ahmet KAYA artık aramızda değil!

Bu güne gelindiğinde ise TBMM ve TRT de Kürtçe yayın konuşuluyor?

O günün Türkiye’si belli ki Ahmet KAYA’YI ve sözlerini kaldıramadı!

Ancak bu günün Türkiye’sin de TBMM ve TRT’de Kürtçe yayını konuşur hale geldi.

Hala dinlemekten keyif aldığım Ahmet KAYA’YA Allahtan rahmet diliyorum!

İşte beni çocukluğuma götüren dizler.

Hani benim sevincim nerede? Bilyelerim, topacım.
Kiraz ağacında yırtılan gömleğim, Çaldılar çocukluğumu habersiz.
Penceresiz kaldım anne, Uçurtmam tel örgülere/tellere takıldı
Hani benim gençliğim nerede?

Ne varsa buğusu genzi yakan, Ekmek gibi, aşk gibi
Ah... Ne varsa güzellikten yana, Bölüştüm, büyümüştüm.
Bu ne yaman çelişki anne, Kurtlar sofrasına düştüm
Hani benim gençliğim anne/nerde?

Hani benim sevincim nerde, Akvaryumum, kanaryam
Üstüne titrediğim kaktüs çiçeğim, Aldılar kitaplarımı sorgusuz.
Duvarlar konuşmuyor anne, Açık kalmıyor hiç bir kapı
Hani benim gençliğim anne/nerde, Yağmurları biriktir anne
Çağ yangınında tutuştum, Hani benim gençliğim anne?

Resim: img.donanimhaber.com

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..