Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '17

 
Kategori
Magazin
 

Ahmet Selçuk İlkan'dan Türkiyem Marşı

Ahmet Selçuk İlkan'dan Türkiyem Marşı
 

Adana'nın en büyük alışveriş merkezi M1 Adana AVM, önceki gün usta sanatçı Ahmet Selçuk İlkan ve Çiğdem Tunç'u ağırladı.

Etkinlikte Çiğdem Tunç ve unutulmaz şarkıların yazarı, müzisyen, şair Ahmet Selçuk İlkan sazlı sözlü eğlencede Adanalılarla buluştu.Yazdığı şarkı sözleriyle müzik dünyasına damga vuran ve unutulmaz şiirlere imza atan Ahmet Selçuk İlkan, en sevilen eserlerini bu kez M1 Adana ziyaretçilerine sundu.

Adanalılar, Ahmet Selçuk İlkan ve orkestrası ile şiirin ve müziğin tadına varırken, Çiğdem Tunç'un muhteşem sohbeti ile keyiflendi. Ahmet Selçuk İlkan, Adana'da yeni projesini de açıkladı. Türkiyem isimli bir marş yazdığını söyleyen sanatçı, "Ölmeden önce vatanıma bir marş yazmak istedim. 20 sanatçı da bu marşı seslendirdi. Yakında çıkacak. Ama size sürpriz yapıp burada ilk kez seslendiriyorum" diyerek Türkiyem marşını okudu. 

Yazdığı şarkı sözlerini Türkiye'nin en önemli isimlerinin okuduğu Ahmet Selçuk İlkan, "Zeki Müren, Bülent Ersoy gibi isimler yazdığım eserleri seslendirdi. Bu kime nasip olur. Benim içim büyük mutluluk. Tabii gençleri de takdir etmek lazım. Mustafa Ceceli, Merve Özbey, İrem Derici gibi isimleri çok takdir ediyorum. Şarkılarımı onlarla paylaşmak isterim. Ayrıca İlyas Yalçıntaş'ın şarkı sözlerini çok beğeniyorum. Geleceği çok parlak bir yetenek" dedi.

Ahmet Selçuk İlkan, Çiğdem Tunç ile yaptığı yaptığı yarışmayı kazananlara, yeni çıkan albümünü ve kitabını hediye etti. Yaklaşık 2 saat sahnede kalan Ahmet Selçuk İlkan ve Çiğdem Tunç, Adanalılardan büyük ilgi gördü.

Ahmet Selçuk İlkan, "Adana'da aşık oldum ve ezbere bildiğiniz şarkı sözleri ile şiirleri yazdım. Adana benim için ilham kaynağı" diyerek Adana'da bulunmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

İmza günü sonunda M1 Adana AVM Müdürü Yalçın Öz, ünlü sanatçılara ve tüm ekibe Adana kebabı ikram etti. Kebaba dayanamayan Ahmet Selçuk İlkan ve Çiğdem Tunç, "İstanbul'da verdiğimiz kiloları Adana'da aldık" dedi. 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..