Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '12

 
Kategori
Kitap
 

Ahmet Ümit - Bab-ı Esrar

Ahmet Ümit - Bab-ı Esrar
 

Ahmet ÜMİT’i ben Bab-ı Esrar kitabı ile tanıdım ve ne kadar da geç tanıdığımın farkına vardım, akıcı bir dili ile kapılıveriyorsunuz yazara. Konya’ya gitme isteği ile yanıp tutuşurken Bab-ı Esrar’ı okuduktan sonra Mevlana aşkı bambaşka boyut aldı benim için. Bu kitap da sadece Mevlana ve Şems’i değil yedi yüz yıl süren bir sevdayı dile getiriyor, ve içinde sırları biriktiriyor. Okuduğunuz anda sayfaların nasıl hızla geçtiğini tahmin bile edemeyeceksiniz. Mevlana ve Şems’in yıllar boyu sürecek olan aşkı ve sırlarını kitapta bulacak ve siz de o sırlara ortak olacaksınız. Konya’nın gizemli havasına dalıp fırsat bulduğunuz anda Konya’ya gitmek isteyeceksiniz. Kitap tanıtımında ise şöyle yazıyor;

Yedi yüz yıldır çözülemeyen sır; Şems-i Tebrizi cinayeti... Yedi yüz yıldır süren bir sevda; Şems-i Tebrizi ile Mevlânâ.
Bab'i Esrar sadece bir gerilim romanı değil, aynı zamanda bir sırlar kitabı. Fantastik öğeleri kullanarak çok katmanlı bir dil yaratan Ahmet Ümit bu yapıtında Mevlevilik temelinde din ve inanç üzerine ilginç sorular soruyor. Din ile aşk arasında, inanç ile sevda arasındaki İlişkiyi bambaşka bir açıdan gözlerimizin önüne seriyor.

Soluk soluğa okuyacağınızdan eminim .

Sevgiler.

 

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..