Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Ahu gözlüm

Ahu gözlüm
 

Erhan TÜRKAY


Ey benim ahu gözlüm,

Yüreğimde büyüttüğüm gülüm,

Nasıl yaşar bu beden sensiz,

Ben o bir çift ela göz uğruna ölürüm…

 

Ağlamak yakışmaz o gözlere,

Her an mutluluk dolmalı içine,

İnan bütün ömrü vermeye değer,

Küçük bir tebessüm edişine…

 

Güneş olup doğar gönlüme,

Serin sular serper yüreğime,

O can alıcı bakışın,

Neşe katar her bir günüme,

 

Ahu gözlerin de mutluluk buldum,

Dertleri kederleri unuttum,

O gözler yalnız bana bakmalı,

Başkasına bakarsa bilesin ki vururum…

 

Dalgın dalgın bakma ne olur,

Yüreğimde kor yangınlar oluşur,

Bir kor ki ahu gözlüm,

Şu koca dünyayı yakar kavurur…

 

Kızgın kumlar gibi hırçın bakışın,

Serin sular gibi bir göz atışın,

Emin ol ki ahu gözlüm,

Bitmez bende senin aşkın…

 

Gözlerin de sevdalar büyür,

Dağ taş demez yol alırlar,

Nereye diye sorma ahu gözlüm,

Eninde sonun da yerini bulurlar…

 

 Erhan TÜRKAY

 
Toplam blog
: 18
: 559
Kayıt tarihi
: 05.04.17
 
 

Bir yürek dolusu şiir ve bir tutam hikaye. Okumasını bilene... ..