Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '20

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Aile Hekimimin İsmini Unuttum

Aile Hekimimin İsmini Unuttum. Bu gün Sabah önce Devlet Hastanesine gittim. Nöroloji ilaçlarımı yazdırdım. Sanki Aile Hekimine de aynı şekilde yazdırmıyormuşuz gibi neyse Tramvaya kadar bir abi bana eşlik etti onunda engelli oğlu varmış sınava girsin deyince sınava girmeyeceğini anlattı. Nedenini sordum iki yıl hakkımız varmış dedi. Bende sınavın dört yıl geçerli olduğunu ve istediği kadar sınava girebileceğini engellilerde yaş sınırının da olmadığını anlattım.

 

Sıkıntı burada başlıyor engelliler ve aileleri haklarını bilmiyor canı yanmadıkça ihtiyaç duymadıkça bir arayışa da girmiyor.

 

Neyse Sağlık Ocağına gittim şimdiki değil ’de eski Hekimin ismini söylemişim. Kafada dolu olunca Emekli oldu dediler. Sonrada başka Doktora gittik hocada senin doktorun burada deyip beni Hilal Hocanın yanına götürdü kendime epeyce güldüm hâlbuki Hilal Hocanın benim Doktorum olduğunu biliyorum ama nasıl bir dalgınlıksa  eski Doktorumun ismini söylemişim, öğleden sonra daireye geldim çok Şükür ilaçlarımızı yazdırdık. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..