Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '10

 
Kategori
Çocuk Sağlığı
 

Aile hekimliği

01.11.2010

Bir-onbir-ikibinon. Rakamla ve yazıyla belirttiğim tarih size neyi hatırlatır diye sorsam eminim yanıt bile verme zahnetine katlanmassınız. Bana sorulsa bende katlanmam. Öylesine yazılmış bir tarih işte diye bilirsiniz. Belkide bir arkadaşınızın çocuğu dünyaya gelmiş, ya da üç yıldır işsiz olan üniversiteli bir genç iş bulmuş ve bu tarihte işe başlamıştır. Bu yanıtların hepsi doğru olabilir ama benim beklediğim doğru yanıt bu değil. Şuna eminim ki aynı tarihta benim yaşadıklarıımı yaşayanınız varsa bu tarihin ne kadar önemli olduğunu onaylayacaktır.

Olay şu,

Raporlu ilaçlarımı almak için her zaman gittiğim mahallemizdeki sağlık ocağına gittim. Gitmeden önce de internetten aile hekimimizin ismini aldım. Öğlenden sonra olmasına karşın dış kapıya kadar uzanan bir kuyrukla karşılaştım.Uygulamanın ilk günü olduğu için gelenlerin aile hekimlerinin kim olduğunu öğrenmek için kuyruğa girdiğini sandım. Banka yaklaşıp kayıt giren görevliye doktorumun adını söyleyerek sıra numası istediğimde kuyruğa girmemi istedi. Şaşırdım, şaşırdım çünkü doktor odalarının önünde bir kaç hasta, .bazılarında ise hiç yok. Peki bu eziyet niye.

Hani Anadoluda bir söz vardır - acı elmadan kak ( elma kurusu ) yaptık, eskisinden b.k yaptık -. Büyüklerimiz TV'lerde öyle açıklamalar yapıyorlar ki, aile hekimleri evlerimize bile gelebilecekler. Hekim benim evime mi gelsin, yoksa atandığı mahlede bir an önce yer bulup içini düzenleyerek hastalarına hizmet mi versin.

İşte bu yüzden 01. 11. 2010 tarihi benim için çok önemli.

Milat,

Ya sizin için ?......

 
Toplam blog
: 6
: 476
Kayıt tarihi
: 28.01.10
 
 

1952 Eskişehir doğumluyum. 1970 yılında Gümüşhane Öğretmen okulunu bitirdim. Milli eğitim ve özel se..